Aviseringar
Rensa alla

Min första novell


Ämnesstartare

Skulle gärna se om ni gillar det jag har skrivet och ska fortsätta?

Sexnovell 2011-07-24

Du har precis varit och handlat mat på den lokala matbutiken, din man väntar på dig. Din man njuter av tiden, han sitter där och pöser framför tvn, framför tipslördag och med en kall öl i handen. En man som gång visade dig inför Armanikostym men sitter där nu med den kalla ölen och en reklamtshirt. Både han och du vet samma sak. Du förtjänar något bättre, du förtjänar att behandlas som en riktig kvinna.

Men din man, han bryr sig inte om dig, han sitter där ute och porrsurfar mitt framför ögonen på dig i er tvåa ute i förorten. Både du och jag vet, du förtjänar bättre. Du förtjänar ett ligg som du ska sent glömma, du förtjänar att ha sex med gud. Du förtjänar något så mycket bättre!

Du har tagit din nya fina cykel till butiken. Till det har du en blommig kort kjol, kanske är det någon som lägger märke till det? Till det har du en vit topp, åtsittande och visar dina stora fylliga bröst.

Du vill att män ska lägga ett öga på dig, du vill att folk ska kika på dig, du vill ha uppmärksamhet, du vill veta att du fortfarande är attraktiv.

Med två tunga matkassar kliver du upp på cykeln i ett blåsigt, men soligt väder. Du tar ditt första tramp på cykeln och glider förbi betonghus, turkkioskar och deprimerande som alla drömmer bättre om en bättre vardag.

Kjolen blåser upp och man ser din rumpa, endast iförd i ett par små röda stringtrosor och alkisarna på parkbänken ser ut som ufon från yttre världen. De busvisslar på dig och ropar på dig att du ska komma. Inte vad du hade förväntat dig, du vill bara borta från förorten.

Med tårar i ögonen, så spelar det ingen roll att man ser ut som en modell med ett blont svall, en kropp som bara man kan drömma om, alla vet vad du förtjänar. Du förtjänar bara det bästa, men du får bara skit.

Du har äntligen kommit fram till ditt hem och öppnar upp dörren till din lägenhet. Ett okänt ansikte dyker upp framför dig, en ung snygg kille skiner som solen med sitt leende. Han sträcker på sig och hälsar på dig, han berättar för dig att han är din nya granne.

Med en darrande hand, likt din dildo så skakar du som en rädd liten unge. Damn säger du, finns det så söta killar här ute i förorten.

Han poängterar att han är ny i huset och skulle vilja lära känna sina grannar. Likt ett ivrigt barn skriker du utan att du vet varför, - "Jag lär gärna att känna dig, vi kan väl boka bastun ikväll. Min man ska ut med grabbarna på krogen och säkerligen ragga thailuder. Ska vi säga 21.00?"

Den unga söta grabben ler mot dig och du känner hur det blir alldeles blött i trosan, han svarar med en bestämd röst -"Gärna, jag tar med mig något gott att dricka!".

Du springer uppför trappan och öppnar upp dörren. Du ropar ett högt hej till din man och hör hur han brölar "Öhh käften, jag ser på fotboll, sluta vara så jävla glad hora!".

Du packar upp kassarna och ser framemot kvällen. Du kikar upp mot klockan och tiden går så satans sakta. Tiden rinner iväg och din man kilar iväg vid 20.00 tiden för att träffa sin kompisar.

Plötsligt faller det dig in, vad ska jag på mig ikväll. Du öppnar upp garderoben och börjar gräva efter en bikini. Du finner en rosa bikini, den får dig att tänka tillbaka på din ungdomstid, då du var på Kreta och hade sex med en ny kille varje kväll. Den ska jag ha tänker du.

Klockan är 21.00, du kilar ner till bastun på bottenvåningen. Den unga snygga killen ler mot dig och väntar där på dig med ett glas champagne.

Du tackar och tar emot glaset och hostar när du tar en klunk. Den unga killen frågar dig "Du är inte van vid champagne, utan bag in box vin?"

Du ler förvånande, han har så jävla rätt och du blir ännu mer röd i ansiktet, inte nog med att han har en kropp som en modell. Han verkar även ha koll på dig.

Du slår dig ner en bänk nedanför honom, svetten rinner från er båda och han ni tar ett glas till. Han ber dig att hoppa upp till honom.

När du väl har tagit dig upp närmar han sig dig och tar sin hand om dig. Du vet mycket väl att det är inte okej, men samtidigt är du så jävla kåt och har inte fått något på länge.

Han smeker dina bröst och du känner hur det rinner till mellan benen. Ska jag äntligen få kuk tänker du? Nog fan ska du få det kommer du att märka av flera dagar efter.

Du lägger med en bestämd hand över hans handduk och känner hur hans kuk växer. Hans blåa ögon tindrar likt en stjärna och stirrar på dig. Han böjer sig ner och ger dig en kyss, där sitter ni i bastun och håller på. Han för sin hand bakom din bikini och knyter upp bikinibandet. Din bh faller ner och han smeker dina bröst, nu rinner din fitta som en flod.

Vill ni att jag fortsätter?


   
Citera
Ämnesetiketter

GigoloBoy:

Med en darrande hand, likt din dildo så skakar du som en rädd liten unge. Damn säger du, finns det så söta killar här ute i förorten.

GigoloBoy:

"Jag lär gärna att känna dig, vi kan väl boka bastun ikväll. Min man ska ut med grabbarna på krogen och säkerligen ragga thailuder. Ska vi säga 21.00?"

GigoloBoy:

Du ropar ett högt hej till din man och hör hur han brölar "Öhh käften, jag ser på fotboll, sluta vara så jävla glad hora!".

[love]

GigoloBoy:

Vill ni att jag fortsätter?

ja, fö' fa-an. och mer av dessa förtjusande dialoger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrämd av en kvist:

ja, fö' fa-an. och mer av dessa förtjusande dialoger!

Är du ironisk?


   
SvaraCitera

GigoloBoy:

Är du ironisk?

nä, menar't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara fortsätt ! [blush]


   
SvaraCitera

[bigsmile]

gört![wink]


   
SvaraCitera