Aviseringar
Rensa alla

Min första paniktråd i den nya um-eran


Du får väl anställa en tolk som kan översätta mellan er. När ni har sex får tolka ligga bredvid i sängen och berätta för dig i  vilket hål pojkvännen vill stoppa in den i osv.


   
SvaraCitera

Förresten Bella, var inte det där pojkvännen som våldtog dig och höll på? Du skrev ett inlägg förut i alla fall att han knullade dig mot din vilja. Varför är du tillsammans med någon som inte kan svenska samt förgriper sig på dig?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

Förresten Bella, var inte det där pojkvännen som våldtog dig och höll på? Du skrev ett inlägg förut i alla fall att han knullade dig mot din vilja. Varför är du tillsammans med någon som inte kan svenska samt förgriper sig på dig?

Haha, nä det gör han inte. lulz. hade han gjort det så ah då hade jag både dumpat han å polisanmält.


   
SvaraCitera

Paseo:

Haha, nä det gör han inte. lulz. hade han gjort det så ah då hade jag både dumpat han å polisanmält.

Du skrev i alla fall ett inlägg där du beskrev att han knullade dig hela tiden fast du inte ville, och att han inte förstod när du sa nej eller något.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

Du skrev i alla fall ett inlägg där du beskrev att han knullade dig hela tiden fast du inte ville, och att han inte förstod när du sa nej eller något.

Aha ah men det va längesen innan vi va tsm. Jag menade att han aldrig kunde gosa lite han ville alltid gå hela vägen. Men det är borta nu som tur är huueee.


   
SvaraCitera

Tumme upp


   
SvaraCitera

Tumme upp


   
SvaraCitera

Paseo:

Aha ah

jag vet inte, pratar han arabiska va? säg t mig vad du vill säga så ska jag översätta 


   
SvaraCitera

kan skriva ner massa skäll så ska du visa hnm så ska han få läsa d


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

kekeoxo:

kan skriva ner massa skäll så ska du visa hnm så ska han få läsa d

om han visste att jag sitter här å skriver om honom skulle jag nog få höra ett å annat hihi


   
SvaraCitera

Paseo:

om han visste att jag sitter här å skriver om honom skulle jag nog få höra ett å annat hihi

amen du kan ju kopiera o lgga  d på word o visa hnm, inte um


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

kekeoxo:

amen du kan ju kopiera o lgga  d på word o visa hnm, inte um

fast han fattar ju ändå att någon har översatt. kunde jag prata med han ordentligt skulle jag nog vilja säga vrf jag blir arg ist


   
SvaraCitera

men guuuud vilken komplicerad pojkvän


   
SvaraCitera
mynona

:

amen du kan ju kopiera o lgga  d på word o visa hnm, inte um


Paseo
:

fast han fattar ju ändå att någon har översatt. kunde jag prata med han ordentligt skulle jag nog vilja säga vrf jag blir arg ist

Du kan ju säga att du första skrev ned allt på svenska, och sedan själv slog upp ord för ord ur en ordbok och översatte det hela (kekeoxo kan skriva en aning slarvigt så det blir trovärdigt). 

Det skulle säkert kännas skönt att få sagt vad du vill säga, sedan kan ni själva fortsätta prata när han väl vet vad du vill. Tumme upp


   
SvaraCitera

Paseo:

Nyss när jag prata me rövhålet 

Tänkte: 


   
SvaraCitera