Aviseringar
Rensa alla

Min fylletråd =)


Ämnesstartare

ÅH är tooooo drunk tooooooo exist så ska nog laga mat nu. Hur fulla/nyktra är ni? [blush]

Ville bara tillägga en åsikt om en kommentar: "folk som tar åt sig av vad okända över internet skriver borde inte ens få äga en dator."
....
Va?
Så alla som äger en dator och vill ta del av internet måste automatiskt vara tvungen att acceptera all (mycket ofta) omotiverad skit som slängs på en? Detta är, enligt mig, helt jävla absurt.
Jag tycker det är mänskligt att få bli upprörd över vad någon säger om en/om saker, oavsett om det är på internet eller ej och oavsett vad det handlar om. Och ja, blir arg av detta på riktigt.

Såatteh. Heheh.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

VAD SERIÖST DET BLEV. Nu får vi vara oseriösa om vi vill [blush]


   
SvaraCitera

Jag är ganska onykter. Typ 8 av 12. Så pass att jag tyvärr inte orkade läsa hela gtråden. den var lite för djup för mig i detta skick

haru havft kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag är ganska onykter. Typ 8 av 12. Så pass att jag tyvärr inte orkade läsa hela gtråden. den var lite för djup för mig i detta skick haru havft kul

[love]
Har haft okej ikväll!
Hur har du haft det fina Guajis?


   
SvaraCitera
mynona

STORM:

ÅH är tooooo drunk tooooooo exist så ska nog laga mat nu. Hur fulla/nyktra är ni? Ville bara tillägga en åsikt om en kommentar: "folk som tar åt sig av vad okända över internet skriver borde inte ens få äga en dator." ....Va?Så alla som äger en dator och vill ta del av internet måste automatiskt vara tvungen att acceptera all (mycket ofta) omotiverad skit som slängs på en? Detta är, enligt mig, helt jävla absurt. Jag tycker det är mänskligt att få bli upprörd över vad någon säger om en/om saker, oavsett om det är på internet eller ej och oavsett vad det handlar om. Och ja, blir arg av detta på riktigt. Såatteh. Heheh.

Oavsett om man befinner sig ansikte mot ansikte eller på andra sidan en dataskärm, är man fortfarande två olika människor, så blir man upprörd över vad en annan människa säger åt en på gatan, varför ska man inte bli upprörd över vad någon säger åt en på nätet?


   
SvaraCitera

STORM:

Har haft okej ikväll!

Bra!! Du ska ha kuligt!! det tycker jag du är värd.

STORM:

Hur har du haft det fina Guajis?

meen ud [blush]
Fantastiaskt! typ bästa kvällen på läääänge =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Oavsett om man befinner sig ansikte mot ansikte eller på andra sidan en dataskärm, är man fortfarande två olika människor, så blir man upprörd över vad en annan människa säger åt en på gatan, varför ska man inte bli upprörd över vad någon säger åt en på nätet?

Jag håller med dig totalt, du formulerar dig så bra.

El Guaje:

Bra!! Du ska ha kuligt!! det tycker jag du är värd.

Awwww tack.

El Guaje:

Fantastiaskt! typ bästa kvällen på läääänge =)

Åh! Är glad för din skull!


   
SvaraCitera
mynona

STORM:

Jag håller med dig totalt, du formulerar dig så bra.

tack. såg nu att det var en fylletråd. [blush] men det förändrar ingenting egentligen


   
SvaraCitera

STORM:

Awwww tack.

blev det nån fireball älr!?

Blev kär i fireball på nytt ikväll [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 100% nykter, fast känns mer som 200% nykter. sjukt jävla nykter. man kan inte bli mer nykter. är mer nykter än man kan vara. för nykter för att existera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

tack. såg nu att det var en fylletråd. men det förändrar ingenting egentligen

Nej precis! Jag är full, men allt är som det är ändå. Mmmmm.

El Guaje:

blev det nån fireball älr!?

Blev kär i fireball på nytt ikväll

Såklart! Jaaa, Fireball är fantastisk. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

är 100% nykter, fast känns mer som 200% nykter. sjukt jävla nykter. man kan inte bli mer nykter. är mer nykter än man kan vara. för nykter för att existera.

Äsch nykter är bra ibland. Tror att jag skulle vilja byta med dig nu/ikväll.


   
SvaraCitera

süpplü:

är 100% nykter, fast känns mer som 200% nykter. sjukt jävla nykter. man kan inte bli mer nykter. är mer nykter än man kan vara. för nykter för att existera.

börja drick nu dåå. då blir frukosten med familjen roligare om några timmar.

STORM:

Såklart! Jaaa, Fireball är fantastisk.

Ja bästaste drycken som gjorts sen cola!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Äsch nykter är bra ibland. Tror att jag skulle vilja byta med dig nu/ikväll.

jo självklart, bara inte när det känns så påtagligt som nu. när alla andra har kul. varför skulle du byta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

börja drick nu dåå. då blir frukosten med familjen roligare om några timmar.

Har dock ingen familj att dela den med, och jag tror inte att Fireball gör situationen att vakna ensam bättre!

süpplü:

o självklart, bara inte när det känns så påtagligt som nu. när alla andra har kul. varför skulle du byta?

Jag har inte kul, om det får dig att må bättre. [blush] Verkar som att alkohol inte gör livet bättre, ändå, som man tror, ibland. Därför vill jag vara nykter.


   
SvaraCitera