Aviseringar
Rensa alla

Min gangbang fantasi :$


Ämnesstartare

Den här sexnovellen skrev jag till min pojkvän på hans förfrågan om någonting styggt. Och ahh, jag gillar det :$

- Är du redo nu? Frågar du och ser mig djupt in i ögonen.
Jag nickar och kan knappt hejda mina andetag som börjar bli allt snabbare av min
upphetsning.
- Du kommer behöva tillfredsställa sju stycken kukar Fie, sju stycken.
- Oroa dig inte, jag längtar. Säger jag och biter mig i underläppen.
Du ler ett snett leende emot mig och börjar binda fast mina handleder, min puls stiger
medan du gör mig till eran slav. Du ser på mig som för att kolla för en sista gång att jag är
okej, antagligen kan du inte ta fel på min upphetsning och du tvekar inte en sekund när du
sätter på mig ögonbindeln.

Du tar tag om mina axlar och leder mig framåt, jag hör en dörr öppnas och stängas och sen
får du mig att gå några steg till. Det enda jag hör är min puls som är högre nu än nånsin, du
tar ett hårt tag om mina axlar igen och trycker ner mig på knä. Jag vet att det är meningen
att jag ska öppna munnen nu, för jag vill ju verkligen vara en duktig hora, jag blir
överraskad av hur mycket jag faktiskt vill vara en hora just nu.

En hand tar tag i mitt hår och drar mitt huvud framåt en bit, jag känner ett ollon mot mina
läppar och ska precis ta in kuken i min mun när den rycks ifrån mig.
- Vill denna hora ha en kuk i munnen? Frågar en främmande mörk röst.
- Ja snälla! Svarar jag med en kåthet i rösten man bara inte kan missa.

Nu är det istället två händer som tar tag i mitt hår och en stor hård kuk pressas in mellan
mina läppar ända ner i min hals. Jag är precis vart jag vill vara och är så redo man kan bli på
att ta emot alla sju stora kukar.
Den första kuken byts ut och jag sitter där på golvet utan att kunna röra mig och tar emot
alla kukar som en duktig hora. Jag får dem hårt i halsen och min lilla mun blir knullad
brutalt, mitt saliv hänger emellan kuken i en tjock sträng men jag får snabbt en ny i munnen
som jag blöter ner lika mycket.
Ni drar av mig ögonbindeln och jag ser upp på var och en när jag har era kukar i min mun.
Jag får ett hårt slag över vänstra kinden och blir uppdragen så att jag står med en ring runt
mig av kukar som vill vara i alla mina hål. Det börjar med att jag blir hårt spankad sen är det
händer över hela mig, jag blir bara ännu kåtare av att få fingrar i fittan och i min mun.
Ni säger att jag är en duktig hora medan ni slår mig eller trycker er kuk mot mig.
Med ett hårt tag om mitt hår lägger ni mig i en soffa med huvudet utanför och jag får snabbt
en kuk som knullar min mun. En av drar isär mina ben och smeker med sitt ollon mot min
fitta och sen trycker sig in i mig. Jag blir hårt knullad i både fittan och munnen, så fort jag
inte har en kuk i munnen stönar jag högt men ni är snabba och det tar inte lång tid innan
nästa kuk är i min mun som vill bli lika bra behandlad som den förra. Ni byter emellan mina
två hål och jag känner mig så stygg, jag vill ha mer.. mer kuk.

Jag blir ställd på alla fyra och jag vet att det nu är dags för rumpan, jag ligger med ansiktet
tryckt mot soffan och jag känner hur kåt jag är, jag vill att min rumpa ska bli lika uppfylld
med kuk som mina andra hål precis blivit. Jag känner hur salivet landar rakt på min rumpa

och hur mina skinkor hålls isär.
- Ta mig hårt, säger jag i en utandning som nästan låter som ett stön.
Jag behöver inte vänta länge på att jag får en kuk som trycks in i min rumpa först sakta tills
den är helt inne och sen hårt in och ut och jag stönskriker av det samtidigt som jag får
händer över min fitta. Ett annat par händer tar loss handbojorna och jag stödjer mig mot
mina armar och öppnar munnen, för jag vill ha så mycket mer kuk.
Jag vill känna mig ännu mer uppfylld, nu vill jag ha en i varje.
Efter några hårda spank blir jag uppdragen på fötter bredvid soffan och sen tar en av er som
sitter i soffan tag om mina höfter och jag sätter mig gränsle över honom och hans kuk trycks
in i min rumpa, jag stönar och försöker hålla i mig någonstans men jag får två kukar på
vardera sida att runka av.. något jag inte klagar över men jag vill ha en till kuk i min fitta.
Jag får en till kuk som trycks in i min fitta samtidigt som jag får den andra hårt i rumpan.
Nu stönar jag som högst men efter några stön får jag också en kuk i min mun.
Jag blir helt uppfylld, jag är inget annat än eran slav som gör allt för kuk just nu och tanken
kunde inte göra mig kåtare.
Jag tar emot alla kukar i mina hål och får inte nog utav det.

Nu sitter jag på knä igen, men denna gången med smink rinnandes i ansiktet, knullad och
med kåthet som aldrig förr.
Jag öppnar min mun återigen och jag får era kukar i min mun igen. Jag tar era kukar i halsen
samtidigt som jag slickar på bollarna. Min mun blir fylld med olika kukar och ni drar i mitt
hår och slår mig över kinderna.

När jag sen sitter och gapar får jag ingen kuk i munnen direkt utan den första av era satser
träffar min panna och rinner ner över mitt ansikte. Nu får jag en kuk i munnen en stund till
och sen kommer även den över mitt ansikte och jag känner den varma sperman rinna över
mina kinder och sen över mina läppar som jag slickar över.

Två satser träffar mitt ansikte samtidigt och jag börjar redan få svårt att öppna ögonen men
jag fortsätter att sitta som en duktig hora och gapa. Mer sperma landar i min mun och jag
sväljer inte utan låter bara allas satser landa i min mun och på mitt ansikte.
När alla har kommit sväljer jag det jag har i munnen och sträcker ut tungan som att visa att
jag svalt allting. Jag kikar emellan ögonfransarna som har sperma på sig för att kunna se lite
och säger

- Visst är jag en söt hora med all sperma över mitt ansikte?


   
Citera
Ämnesetiketter

ah shit kompis


   
SvaraCitera

Det var rejält snuskigt av en person som bara varit medlem några timmar o som gör sitt första inlägg!  Mycket glad ... Hjärta


   
SvaraCitera

Du skulle tänkt på att din egen inledande rad innehöll våra svenska tecken men inte själva novellen.  Skadeglädje


   
SvaraCitera

"- Vill denna hora ha en kuk i munnen? Frågar en främmande mörk röst."

Hade defintivt klippt kuken om jag hörde det där


   
SvaraCitera

Jävlar vad kukar! 

Men asså, något slarvigt skrivet osv, du kan bättre!! 


   
SvaraCitera

Jag tänder mest på bokstäver så som: å,ä och framförallt ö.


   
SvaraCitera

dazed:
Jag tänder mest på bokstäver så som: å,ä och framförallt ö.

Inte att bli kallad för söt hora 5 ggr i minuten? Rodnar


   
SvaraCitera

kukoxo:

Inte att bli kallad för söt hora 5 ggr i minuten? Rodnar

Bättre än "sot hora" iaf det känns ju bara rasistiskt.


   
SvaraCitera

Rodnar


   
SvaraCitera

dazed:
Rodnar

Jag ser ö å och ä. Din e kanske 1 sverigehatare


   
SvaraCitera

Jag blir ledsen av sådant här...


   
SvaraCitera

rcNrT.gif


   
SvaraCitera

stortrollet:
Du skulle tänkt på att din egen inledande rad innehöll våra svenska tecken men inte själva novellen.  Skadeglädje

kukoxo:

Jag ser ö å och ä. Din e kanske 1 sverigehatare

Nej, det finns INGA å (Å), ä (Ä) o ö (Ö) i själva novellen!


   
SvaraCitera

Riktigt upphetsande,så ska en tjej knullas enligt mig 😉


   
SvaraCitera