Aviseringar
Rensa alla

Min granne Gnäggalia spelar Silent Hill på på för hög VOLUM


Ämnesstartare

Hej jag har ett Problem vadå för Problem undrar ni? Då svarar jag på ert Undrande. Jooooo, det är SÅHÄR va... Min ägare ( Spindelnätaren ) har köpit en ny Horse ( ej som i knark utan som i MIG ( POLLE ) )
Och hon heter Gnäggalia och luktar KO BAJS. Vi står tillsammans i Garaget... Är så arj pga detta. Nåväl, vi har två st computers och man får INTE spela på dem men hon gör det ändå!!!! Hon spelar saker som Silent Hill och F.E.A.R och det är L Ä S K I G A ljud på nätterna när jag försöker sova. [cry] Hon gör de i smug... på HÖGASTE volumen också. Suckisar...

Suck hur ska jag lösa detta. Vill inte längre Vakna av skrikande DÖDA Bäbisar och Psyko röster som gör mig Tookig...Vill bara mysa med mitt Hö och lite Moroter till musik som Them Beatles. [sad]

MVH en rädd Gnägge på tio hage snurr ( p.s det står på kartong att man måste va 18 + för o spela Gnäggalia e faktiskt bara SJU hage snurr ) [shake][shake][shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Silent Hill 2 är läskigt,
Fear är inte läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De e massa sjuka sköterskor som låter konstigt också Tkr det e sjukt att man spelar dessa spel de e endast Psykosar som gör det T.ex GNÄGGALIA som luktar KO BAJS

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Blåmannen:

Silent Hill 2 är läskigt

:*


   
SvaraCitera
Hando

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnägge:

Spindelnätaren

aka angelize


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

aka angelize

ok vi e många perzonligheter du gillar oss vi vet det ( entertainers )... nu kan du återgå till att suga min STORA häst penis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnägge:

ok vi e många perzonligheter du gillar oss vi vet det ( entertainers )... nu kan du återgå till att suga min STORA häst penis

ska få dig låst [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ska få dig låst [no-no]

"ok"

/DCCCCCA:....r.EEEEE_----FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFääääääääääjs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemsk bild, nu måste jag tänka på ngt annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that is gay:

hemsk bild, nu måste jag tänka på ngt annat

Tänk på pann kackor med sylt. gott o smarrigt höhö ( HÖÖÖ ) gottsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnägge:

Tänk på pann kackor med sylt. gott o smarrigt höhö ( HÖÖÖ ) gottsigt.

nej tack, ingen aptit nu.
men en sak jag inte förstår; om gnäggalia spelar på högsta volym gör hon ju inte det i smyg? dessutom trodde jag att ni var samma och att de låst in dig i stallet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that is gay:

nej tack, ingen aptit nu.
men en sak jag inte förstår; om gnäggalia spelar på högsta volym gör hon ju inte det i smyg? dessutom trodde jag att ni var samma och att de låst in dig i stallet [crazy]

Ägaren hör ej de e ljud isolerat. vi är inlåsta ja??? pga rymningsskydd så vi ej rymmer. men nu ska ja gnägga en runda i hagen o sedan somna gnäggalia är på en utbildning hage hopp så jag är ifred i natt. känns skönt om du frågar mig

mvh gnägge tio hage snurr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnägge:

pga rymningsskydd så vi ej rymmer.

HA! exakt vad jag också är

gillar hur du skriver. keep up the good work


   
SvaraCitera