Aviseringar
Rensa alla

min hårfön är från 90-talet


Ämnesstartare

och luktar bränt när man använder den.

Jag vill ha tips på en ny, som är bra och prisvärd (läs billig). Tar även tacksamt emot tips om inköpsställe.


   
Citera
Ämnesetiketter

mamma har oxå en som hon fick på sitt bröllop. gölligt tkr jag

kolla upp björn axen om de har såna, deras grejer brukar va bra tkr ja, annars typ åhlens o de där affärerna, billiga o helt ok


   
SvaraCitera

Har aldrig ägt någon. Funderar på att införskaffa, äre värt?


   
SvaraCitera

ok tack


   
SvaraCitera

Använder ej längre. Ba sliter på håret. Torkar med handduk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


Nintendo

:
Har aldrig ägt någon. Funderar på att införskaffa, äre värt?

ja tkr d iaf, duschar på morgonen och hatar att gå ut i blött hår när det är kallt och jävligt ute. sen kan det vara nice om man tex duschar på kvällen och sen ska ut på fest el ngt att kunna torka håret innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

mamma har oxå en som hon fick på sitt bröllop. gölligt tkr jag

kolla upp björn axen om de har såna, deras grejer brukar va bra tkr ja, annars typ åhlens o de där affärerna, billiga o helt ok

ska kolla upp det! tack!


   
SvaraCitera

Använder du en rullborste samtidigt som du fönar? Mitt hår blir så fantastiskt fint när det rullas upp på en rundborste och blir blåst samtidigt men hur jag än gör kan jag inte göra detta själv utan att trassla in den alldeles. Frågade frisör som ba men det är lätt, såhär ba shwhopp shwopp så såg jag så gullig ut att jag nästan ville antasta mig själv. Måste lära mig alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Använder du en rullborste samtidigt som du fönar? Mitt hår blir så fantastiskt fint när det rullas upp på en rundborste och blir blåst samtidigt men hur jag än gör kan jag inte göra detta själv utan att trassla in den alldeles. Frågade frisör som ba men det är lätt, såhär ba shwhopp shwopp så såg jag så gullig ut att jag nästan ville antasta mig själv. Måste lära mig alltså.

Nä, så ambitiös är jag inte!


   
SvaraCitera

BaByliss D241E. Den har fått hög ranking och har ett bra pris, Jag har intet testat den själv men jag brukar tycka att prisjakt rankar bra.


   
SvaraCitera