Aviseringar
Rensa alla

min hund har en varblåsa på penis


Ämnesstartare

en liten, ser ut som en finne, inte på själva penis utan på förhuden.
kan det vara någonting annat än en random finne?
hundar kan väl få herpes men om det liknar människoherpes så är detta inte särskilt likt.


   
Citera

Men gud vad äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ush hundar är så äckliga :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ush hundar är så äckliga :C

Mm verkligen! För det där kan ju inte hända vilket annat djur som helst. Eller människor heller för den delen.
[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch, hur lyckades du hitta den!? [shake][sad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Usch, hur lyckades du hitta den!? [shake][sad][no-no]

ohohoo! [crazy] busteeeed [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag håller koll på min hunds penishälsa så som varje ansvarsfull hanhundsägare bör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ganska vanligt att yngre hanhundar drabbas av mildare förhudskatarrer som kräver rengöring, man spolar då rent genom att dra upp förhuden och stoppa in en spruta i öppningen, spruta in,, sedan knipa ihop hålet och massera rengöringsmedlet (koksalt, utspädd jodopax, vad man nu väljer) mellan penis och förhud.

hundar upplever inte akten som av det sexuella slaget och det finns ingen anledning till bestörtning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring vet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får aldrig prata med vet när man ringer djursjukhus, bara sköterskor som i alla lägen rekommenderar en att komma dit så snart som möjligt oavsett vad saken gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jag avvaktar med att boka veterinärtid men jag tänkte höra här om någon varit med om något liknande men de tär för få som har hund här.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

ush hundar är så äckliga :C

Usch människor är så äckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring och hör med dem iaf. Det ska finnas ett journummer till veterinär också.. men det kostar en massa att ringa dit. Fast det är det ju värt ofc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det ska finnas ett journummer till veterinär också.. men det kostar en massa att ringa dit.

man får prata med sköterska då också, vad jag minns, har ringt dem när deras mottagning har stängt.

den har gått bort nu iaf.


   
SvaraCitera