Aviseringar
Rensa alla

min katt e sur på mej


Ämnesstartare

pga sov borta så han fick sova sj mweeeeeeeeeeeeeeow han meowar hela tiden just nu pga han vill hämnas o göra mig stressad pga jagl ämna bebisen sj hemma hhiihih


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gulle<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag bryr mig inte om hela klubben e död för festen e i mitt huve festen e i mitt huve festen e i mitt huve festen e i mitt huve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i dont care if the whole club is dead, cuz the party is in my head the party is in my head


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den e skön men vem e d som sjunger den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

han vill hämnas o göra mig stressad

[confused]Lyckas han?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[confused]Lyckas han?

ja tyvärr,mår jättedåligt o blir stressad om en katt mjauar på på repeat pga det gjorde min förra katt o han va sjuk o dog [sad] [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

det gjorde min förra katt o han va sjuk o dog

[surprised][sad]Trodde dock att katter som är sjuka drar sig undan innan dom dör?

[love]


   
SvaraCitera

brukar prata med katter som jamar
el brukar jama tillbaks[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[surprised][sad]Trodde dock att katter som är sjuka drar sig undan innan dom dör?

Nej, han skrek vid dörren och sådär innan vi drog till vet...sen så spann han väldigt mkt, de gör det för o lugna ner sig själva...det var en hemsk natt hade nyss flyttat till ett nytt ställe,första natten o så va han sjuk o mamma svara inte förrän tidigt på morgonen. han hade typ urinsten men det hade gått för långt för o rädda lr nått. lr så gick det men han blev avlivad ändå.
trodde han mjaua dagen innan pga nervös inför flytt o så, men tyvärr så hade jag fel!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rätt åt dig ditt själlösa otyg

lämna katten ensam så där? jag har då aldrig sett påm


   
SvaraCitera