Aviseringar
Rensa alla

Min kille, 2 andra


Ämnesstartare

Detta är jättejobbigt.

För lite mer än en månad sen tog jag kontakt med en kille ifrån samma skola som mig som jag gillat sedan jag började skolan (Henrik).
Efter ett tags kontakt sa han att vi kunde träffas och lära känna varandra. Men efter tiden verkade han tappa intresse, för han liksom visade inte så mycket intresse sen.
Sen beslöt jag mig för att träffa andra killar, för det verkade kört med Henrik. Jag träffade då en ny kille som var kompis med min kompis kille som vi var hos och han kom dit. Vi umgicks under en helg. Första natten var vi duktiga och inte hade sex för det har jag ganska svårt att stå emot (a) Ursäkta..
Men det hände sen dagen efter. Sen på söndagen skulle jag och min kompis hem igen och vi alla frågade om den där killen (Dennis) ville träffas igen med alla oss andra 3 nästa helg och han sa kanske.
Det varade en vecka och nästa helg kom. Christian, som min kompis Elinas kille hette, ringde Dennis flera gånger, men han svarade aldrig efter vi hade ringt flera tusen gånger under helgen. Det visade sig att han var på fest i stället.
Några dagar efter den helgen smsade jag Dennis och frågade varför han gjorde som han gjorde o han förklarade då att han tyckte att jag var för kär i honom för tidigt och att jag inte verkade vara hans typ så vi avbröt kontakt ett bra tag.
Jag struntade i honom och fortsatte leta efter någon som kunde respektera, vara seriös mot mig och en sådan hittade jag. Han hette Erik och jag föll för honom. Vi träffades en måndag, några veckor sen jag pratade med Dennis senast. Men vi hade hållit kontakt innan. Sen blev tillsammans på tisdag.
Han var jättefin och trevlig, men jag tänkte så mycket på Henrik och Dennis också en del.
Jag skrev till Henrik på msn och frågade vad han höll på med.. han sa att han hade märkt att jag hade träffat en kille i måndags, då Henrik o jag hade bestämt att träffas, men han hörde ju aldrig av sig innan dess.
Jag frågade Henrik om vi kunde lära känna varandra som vänner i alla fall och han gick med på det.
Sen efter ett tag ringde Christian (Elinas kille) och skulle berätta något om Dennis. Han sa att Dennis hade tänkt på mig en del och undrade varför jag aldrig var inloggad på msn.
1. Vi avbröt ju kontakten pga det han gjorde.
2. Jag blockade honom
Det är hans eget fel och jag kan inte förlåta för det han gjorde, men vi kan träffas som vänner i alla fall.
Nu har jag kommit fram till att jag ska träffa både Henrik och Dennis som vänner och se vad jag känner för dom sen. Jag är verkligen förälskad i både dom och min kille. Dock har aldrig jag och Henrik pratat, men det kommer vi göra.
Så jag lär känna Henrik och Dennis och får se hur det blir.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, allt är så rörigt.. låter det bra att lära känna dom där 2 killarna och se hur de blir?

Det här är sådan jag är och jag kan inte ändra på det. Jag faller för många och har svårt o välja, inte för att det handlar om en kortlek och ska välja siffra, men jag är sånhär och det tar ett jävla tag o ändra på mig.
Jag lider själv av vad jag gör, men som sagt så kan jag inte ändra på det som alltid kommer att ske, vilket jag kommer ta livet av mig snart för. Jag orkar inte med mig som denna sorts person. Tror en del beror på min far då han gjort detsamma, men nu har han hittat sin o varit tsm med henne i över 1 år o de kommer jag troligtvis också göra.
Kan även bero på erfarenheterna i de förflutna.

Jag lider verkligen väldigt mycket av detta, jag vet snart inte vad jag ska göra...


   
Citera
Ämnesstartare

Fan vad du gnäller över allt, drama queen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Fan vad du gnäller över allt, drama queen.

Klaga på du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ej namnvalet, henrik liksom.....väcker oro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lider du, håll dig till din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta
ska läsa, tror jag kmr känna igen mig
återkmr


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en åt gången.
problem har du inte fören du står helt utan vänner och utan förmågan att hitta nya


   
SvaraCitera
blum
 blum

träffade du killen en måndag och blev tillsammans med honom dagen efter?
hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag hängde inte med... Förlåt, mitt minne är för trött.
[sad]

Vet du inte vilken kille du ska välja?
Vilken är du mest kär i ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

träffade du killen en måndag och blev tillsammans med honom dagen efter?
hur gammal är du?

lol, 17

detberorpå:

Vet du inte vilken kille du ska välja?
Vilken är du mest kär i ?

Nej. Jag vet ingenting alls...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Nej. Jag vet ingenting alls...

Vad är problemet da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Vad är problemet da?

Jag är kär i alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Jag är kär i alla.

Vem känner du dig bekvämast med?
Vem är snyggast?
Vem verkar kunna hantera dig bäst?
Vem verkar trognast?
Vem är mest omtyckt av fjortistjejer?


   
SvaraCitera
blum
 blum

MakingBelieve:

lol, 17

hur kan ni bli tillsammans efter en dag?[tard]


   
SvaraCitera