Aviseringar
Rensa alla

Min kille har porrfilmer med sitt ex.


Ämnesstartare

Jag och min kille har varit tillsammans i ett år nu, och i somras hittade jag några bilder på ett av hans ex när hon var halvnaken på hans dator. Jag tog lite illa upp, för han har inga bilder på mig, men massor på henne. Han tog bort bilderna (trodde jag åtminstone, men hitta dom idag igen).
Så idag när jag skulle kolla efter ett par bilder från i somras så hitta jag en video och ett par bilder bland senast öppnade filer, och åter igen var det hans ex, fast denna gången var det mycket grovare bilder.

Hur ska jag få honom att fatta att jag verkligen menar allvar med att lämna honom om han inte tar bort bilderna?
Någon idé hur jag borde reagera på för sätt när han ljuger om att han inte visste dom bilderna fanns kvar? [sad] Älskar honom verkligen.


   
Citera
Ämnesetiketter

Haha ägd. [bigsmile]


   
SvaraCitera

segt


   
SvaraCitera

Sluta rota runt i hans dator.


   
SvaraCitera

BangSweetLove:

bland senast öppnade filer

Han har sex med dig men tänker på henne.

BangSweetLove:

lämna honom


   
SvaraCitera

BangSweetLove:

Hur ska jag få honom att fatta att jag verkligen menar allvar med att lämna honom om han inte tar bort bilderna?

Du menar inte allvar, du hotar ju bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte planerar att ha ett långt förhållande med honom (eller om han inte gör det) så kan du inte kräva att han ska ta bort bilderna. Skulle själv störa mig på det och jag förstår dig, men du kan fortfarande inte kräva det av honom, för sen sitter han där utan ex-bilderna om ni gör slut.

Fattar själv inte varför man skulle spara bilder o filmer om sitt ex. Jag tycker inte att det han gör är rätt, men aja... allt är inte alltid rätt ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man tar inte bort såna bilder.. man är bara jävligt bra på att gömma dem! sluta rota i din killes dator, grymt jobbigt när tjejer ska göra det, nästan som om de vill ha anledning till att sura.[no-no]


   
SvaraCitera

BangSweetLove:

Någon idé hur jag borde reagera på för sätt när han ljuger om att han inte visste dom bilderna fanns kvar?

Berätta sanningen om hur du hittade dem och förklara hur du känner över det. Det viktigaste är att ni talar ut om det, från det är det bara bära eller brista.

Jag skulle själv lämna killen om han inte skulle förstå hur jag kände.


   
SvaraCitera

Fr[ga honom om han tog bort bilderna f;rut, om han s'ger att har gjort det s[ vet du att du inte kan lita p[ honom. D[ dumpar du han. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är väl den att han själv säger att han vill dela sitt liv med mig, han tog upp det först, ska man behöva gömma saker för sin partner?


   
SvaraCitera

blaues:

sluta rota i din killes dator

[zzz]

BangSweetLove:

grovare

[ops]


   
SvaraCitera

om de var använda nyligen så vill han nog ganska ogärna göra sig av med dem... Men det är ju bara en spekulation. Ta upp det här med honom istället, så får du raka puckar (kan man hoppas).


   
SvaraCitera

lämna honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Sluta rota runt i hans dator.

Rotarar gör man om man letar efter något att bråka om.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

radartard:

om de var använda nyligen så vill han nog ganska ogärna göra sig av med dem... Men det är ju bara en spekulation. Ta upp det här med honom istället, så får du raka puckar (kan man hoppas).

Jo, men det är det jag kör med, tar jämt upp det direkt med honom, men nu så vet jag inte riktigt om det funkar eftersom han uppenbarligen ljuger för mig.


   
SvaraCitera