Aviseringar
Rensa alla

Min kille kan inte tillfredsställa mig sexuellt


Ämnesstartare

Hej!
Nu är det såhär att jag och min pojkvän har varit tillsamanst i nästan 4 månader, varav vi har haft samlag regelbundet under hela förhållandet. Dock så har han aldrig lyckats tillfredsställa mig riktigt riktigt än, det har liksom varit lite småmysigt men aldrig "wow", inte äns nära. Detta tror jag beror på många saker, men framförallt att han inte håller länge och att hans kuk är rätt mycket mindre än medel. Jag kanske har helt fel, men det är det jag har kommit fram till. 
Vi är öppna när det gäller allt,  så han vet exakt hur jag känner. 
Men det känns så himla hemskt att sitta och klandra ner på honom, när han redan känner sig osäker när det gäller sängkammaren, så jag tror inte att det hjälper att klaga. 

Sååå, nu behöver jag gärna hjälp med hur jag ska hantera situationen, vi har redan provat det mesta, men det finns förhoppningsvis någonting som vi inte testat! 


   
Citera
Ämnesetiketter

kan du själv tillfredsställa dig sexuellt? be honom göra samma sak  


   
SvaraCitera

fördröjande medel? 


   
SvaraCitera

S3ON:
fördröjande medel? 

nej usch, det blir man ju bara avdomnad av. kondom måste man också använda då


   
SvaraCitera

superpojken:

nej usch, det blir man ju bara avdomnad av. kondom måste man också använda då

det är ju hennes tur att njuta. Blink


   
SvaraCitera

Penisring


   
SvaraCitera
Notice

Hur lång penis?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Hej. Har han provat oralsex samt petting? Släpp  kukfixeringen till en början nu så kan ni köra på det när han kan tillfredsställa dig oralt eller med händer. Hans nervösitet kommer då att släppa och han kommer ha det lättare att hålla sig hård. Lycka till. 🙂


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

4 månader är inte så mycket tycker jag, tar längre tid än så att verkligen lära känna varandra sexuellt (och kanske även sig själva). Försök att motverka osäkerhet, för osäkerhet blir ett hinder som gör att du/han/ni inte vågar testa annat. Tala gärna om för honom vad du tycker om, tror bara han uppskattar det. Ha roligt. Finns sexleksaker också. Penisring har jag hört en del negativt om. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Ni får köpa på er lite sexleksaker. Ni måste ju sedan, som redan skrivet, släppa penetrationshetsen. Se till att ni båda kommer en gång innan penetration så att han kan hålla lite längre där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack för alla tips och idéer, ska värkligen försöka ta till mig och försöka släppa penetrations-tankarna och fokusera på allt annat man kan göra tills vidare, och lära känna oss rent sexuellt hur båda fungerar och tycker om eller inte tycker om, och allt eftersom arbeta oss framåt och kanske investera i någonting som gör sex-livet lite roligare. Låter det som en plan? 


   
SvaraCitera

Bjud in en extra kille som är uthållig och välutrustad 😉


   
SvaraCitera