Aviseringar
Rensa alla

min kille kollar porr och "nekar" det


Ämnesstartare

Hej. Jag och min pojkvän har ett förhållande i 9 månader och vi har pratat om porr och han har sagt att han kollade på JÄTTE mycket porr innan vårat förhållande men att han nu slutat. För någon dag sedan när vi hade sex så höll han på JÄTTE MYCKET med sin telefon men jag visste inte vad han gjorde för vi körde doggy men han satte på musik tillslut och lade ifrån sig telefonen i någon sekund och sedan tog han upp den och stängde av musiken höll i den resten av samlaget. Efter sexet skulle vi gå in och duscha och då såg jag att vad han hade kollat på på telefonen och jag frågade vad det var för något. vi hade tidigare varit på ica och han sa att han behövde kissa men att han då istället hade världens bånge men inte sa något till mig utan kollade på porr "för att få ner ståndet" sa han och han hade ABSOLUT INTE runkat till videon. Han fick jätte dåligt samvete och jag ville inte vara en dålig flickvän, så jag sa att det var lugnt och att han fick kolla på det om han ville. Men nu mår jag jätte dåligt att han liksom inte kan nöja sig med mig och min kropp och kan njuta av det vi har för vi har väldigt bra sexliv och att han då njuter av att se andra tjejer så nu varje gång han går på toa är jag jätte orolig att han ska kolla på porr. Och idag när jag skulle åka ifrån honom så skickade han iväg mig tidigare än att min skjuts hade kommit för att han "behövde gå på toa" mitt självförtroende är nu på bottnen då han inte njuter av mig och njuter av andra tjejer. Jag vet inte vad jag ska göra. tips någon


   
Citera
Ämnesetiketter

Hitta ny ? Låter ju fett wierd ju


   
SvaraCitera
mynona

Men man kan ha ett jättelyckligt kärleksförhållande med ett perfekt sexliv och ändå onanera vid sidan av? Det är ju två olika saker. Onanerar inte du själv trots att du har pojkvän? Det är ju inte alls så att onani är något man gör bara för att man inte har någon att ligga med, det är ju en helt annan sak. Du har inget att oroa dig för. Men det tycks vara vanligt att tjejer tror att när deras pojkvänner onanerar så är det ett tecken på att dåligt sexliv - kanske beror det på att tjejer inte alltid onanerar, och det är synd. Om de hade gjort det lika mycket som killar hade de inte fått för sig att onani är ett tecken på ett dåligt sexliv. Man måste ju lära känna sin egen kropp. 


   
SvaraCitera

att kolla på  på porr är väl inte bra för datorn??


   
SvaraCitera

Nå, man har ju olika syn på hur porr och att onanera får fungera när man är tillsammans. Vet inte direkt om något är rättare än något annat, det är nog hur man själv ser på det personligen. Vissa vill att det enbart är när ni är tillsammans som ni skall få uppleva sex. Medans någon annan ser det som att de vill göra det själv eller även de som tycker att det är okej med sex med andra utanför ert sexliv osv... Många olika åsikter. Ni bör kanske prata om det då ni kanske har olika syn på hur ni vill att det fungerar, hursomhelst är det nog ingen fråga om att du inte duger, så behövs det inte ses ifrån hans håll, han ser det normalt att få se på porr och onanera men det behöver absolut inte betyda att ert sexliv tillsammans inte duger. Ni får väl tala om det hur ni känner, mer kan jag inte säga, alltid svårt med olika åsikter på saker och ting men det är väl viktigt att vara lugn och lyssna på hur andra ser på det.


   
SvaraCitera

Du verkar ha bekräftelse och kontrollbehov.
Råder dig att jobba med dig själv om erat förhållande ska fungera och han måste sluta ljuga.


   
SvaraCitera

Nu behöver det ju nog visserligen inte vara totalt fel att kolla på porr och sånt när man är i ett förhållande, men om ens tjej tycker att det är väldigt obehagligt att man gör det, kan jag ju kanske tycka att man bör fundera på att sluta, eller iaf börja med att vara ärlig med att man gör det. Du kanske ska prata med honom om detta och berätta tydligt hur du känner?

Men jag tycker ändå att du ska komma ihåg och försöka tänka att det där med att han kollar porr ju inte absolut måste betyda att han inte tycker att du duger. Man kan säkert titta på porr och sånt, och samtidigt ändå tycka att ens egen partner är den allra bästa.


   
SvaraCitera