Aviseringar
Rensa alla

Min kille slår mig


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 15 år & min kille är 16 år. Vi har varit tillsammans i 8 månader men vårat förhållande blir bara värre och värre.
Efter att vi varit tillsammans i 4 månader så började han att förändras, han blev otroligt svartsjuk på mina killkompisar och han började att kolla igenom min mobil varje dag & han krävde att få läsa min dagbok. Detta har utlöst mkt bråk & han har gjort slut, men det blev vi igen.

För någon månad sedan så började han att slå mig. När han blir arg på mig så förändras han till en helt annan person & den personen är jag rädd för.
Det började med lätta slag när han var arg, & sedan efteråt så var han ångerfull och sa förlåt miljontals gånger.

Men igår förändrades det. Han började att bråka om mitt ex som han hatar mest av allt. Det slutade med att han tröck upp mig mot väggen & tog stryptag på mig, jag kommer aldrig att glömma blicken i hans ögon och det han sa:
-Du ska passa dig för mig!
Jag kände hur jag fick panik, sedan slängde han ner mig på golvet i en duns. Jag var så chockad så jag låg bara kvar & sa inte ett ord. Jag kröp ihop till en boll för att jag var rädd för att han skulle slå mig mer, men det gjorde han inte. Istället hämtade han en handkrämstub och sprutade över mina kläder & mitt hår så att jag blev alldeles kladdig.
Sedan gick han därifrån.

Jag satt & skakade för att jaf var så chockad, jag kan fortfarande inte förstå att det har hänt. Jag trodde aldrig att han skulle göra såhär.
Nu är jag rädd för honom & jag vet inte vad jag ska göra. Det är ingen som vet om det här än, jag vågar inte säga till någon. Tänk om han får reda på det 🙁

Han sa iaf förlåt efter en stund & jag förlät honom.. Men jag vet att det kommer hända igen..
Jag älskar honom ändå, mest av allt 🙁

Jag vet inte vad jag ska göra?! Jag kände att jag måsta få skriva av mig och få andras åsikter om det här..


   
Citera
Ämnesstartare

anmäl [smile]

och lämna förhållandet, ofc. tycker du ska prata med någon förälder/annan person du känner dig trygg med också.


   
SvaraCitera

Berätta för hans mamma.


   
SvaraCitera
Åtta

Varför i hela helvete är du fortfarande tillsammans med honom om det här har skett under en längre tid? [shake]

Polisanmäl honom för vad han gjort och lämna honom sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde ej sådant hände vid 15-16 års ålder. Hoppas ej du trollar, för det är inte roligt isåfall osv.


   
SvaraCitera

Blondinen111:

Han sa iaf förlåt efter en stund & jag förlät honom.. Men jag vet att det kommer hända igen..
Jag älskar honom ändå, mest av allt 🙁

Hur kan du älska en sådan person? Inse att han är en värdelös skit, anmäl och lämna kräket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

anmäl

Prata med dina föräldrar och försök reda ut andra problem som du har, antar att du har såna också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl bara att acceptera att du är en sådan kvinna som fastnar i sådant där. Att du är jävligt puckad som förlåter och accepterar.

Något mer otippat vore att lämna och anmäla men det vore nog att hoppas för mycket. [zzz]

Blondinen111:

få andras åsikter om det här..

Varför frågar du ens om andras åsikter? Vilka olika sorters svar kan du tänka dig få?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=284952
Är du fejk eller bara puckad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stick därifrån bara. han borde fatta varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

anmäl

och lämna förhållandet, ofc. tycker du ska prata med någon förälder/annan person du känner dig trygg med också.

Det är lättare sagt än gjort, tyvärr

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Supply and Demand:

Trodde ej sådant hände vid 15-16 års ålder. Hoppas ej du trollar, för det är inte roligt isåfall osv.

Vakna upp & se verkligheten

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Myksa:

Varför frågar du ens om andras åsikter? Vilka olika sorters svar kan du tänka dig få?

Jag är chockad för vad som har hänt och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill veta andras människors syn på det hela.
Det är väll lätt för er att säga, anmäl honom & lämna honom. Men det är väll fan inte lika lätt för mig?!
Jag är en helt vanlig tjej men tyvärr så förlåter jag typ vad som helst.

Jag tycker inte att du ska sitta & anklaga mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondinen111:

Vakna upp & se verkligheten

Om du är seriös: Dra, även om du säger dig älska den här personen så älskar väl inte han dig lika mycket om du blir slagen? Bara dumt att vänta på nästa slag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo för att när man blivit slagen och hotad ett antal gånger så sär det jättelätt att bara anmäla lite randomsådär. För man känner ingen rädsla eller nånting utan bara lättnad. (Obs, jag är ironisk)

Prata med en förälder, någon du känner dig trygg med. Kom fram till en plan osv. Så kan du anmäla sen när du känner dig tryggare.


   
SvaraCitera

Är du fortfarande ihop med killen du var otrogen mot?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=272277


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondinen111:

Det är lättare sagt än gjort, tyvärr

det förstår jag ju, kan dock säga att jag har ett par kompisar som råkat ut för samma saker men med killar som misshandlat dem under längre perioder.

när de tagit tag i anmälan, lämnat förhållandet, börjat berätta om allt för familj och vänner och kämpar på så mår de mycket bättre.
deras f.d pojkvänner har så många människor emot sig att de inte vågat göra ett piss sen dess.

om du inte gör något åt det nu som kommer det bara bli värre, tro mig. han kommer aldrig sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondinen111:

Han sa iaf förlåt efter en stund & jag förlät honom..

Du är typfallet för kvinnor som blir misshandlade hela livet och till slut hamnar sönderslagna på en kvinnojour.

1, Sluta förlåt honom, det är aldrig OK och att slå.

2, Det är aldrig ditt fel att han slår, bara hans.

3, Han kommer aldrig sluta slå, hans ursäker betyder inget.

4, Du borde söka vård, det är inte normalt att acceptera detta beteende som du har gjort, du behöver hjälp för att förstå att detta inte är ok.

5, Anmäl killen så han får hjälp med sitt beteende, annars är sannolikheten stor att han kommer misshandla dig eller andra tjejer och kvinnor i framtiden.


   
SvaraCitera