Aviseringar
Rensa alla

Min killes tjejvän gillar inte mig


Ämnesstartare

Hej, nu är det så att min killes tjejkompis inte gillar mig. Hon vill inte att jag ska vara med och umgås med dom två och när han säger att jag är med han och hon vill ses blir hon besviken. Vad ska jag göra? Vill verkligen kunna umgås med min kille och alla hans vänner men vissa har svårare för mig än andra. 
Hon och jag har haft ett litet tjafs innan men vi har löst det nu, vet inte om det är för att hon inte kan prata om vad som när jag är med eller något annat. Men tycker det är lite synd att de ska va såhär.


   
Citera
L Y S

Har du pratat med din kille om det? 


   
SvaraCitera

det låter som att hon tror att hon är ihop med din kille ngl Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:
Har du pratat med din kille om det? 

Ja, han tror bara att jag är svartsjuk o att jag ska tro att nått ska hända mellan dom. Vilket jag inte är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
det låter som att hon tror att hon är ihop med din kille ngl Glatt skålande

Ja, jag känner så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste uppdatera med lite information.
Min kille tror att jag är sotis o är rädd att något ska hända, det är jag inte.
sen säger han att hon är inte likadan när jag är med och han umgås verkligen med henne varje gång båda har tid, har typ hamnat utanför o det ska väl ändå inte vara så..? 


   
SvaraCitera
L Y S

bajshögen123: Ja, han tror bara att jag är svartsjuk o att jag ska tro att nått ska hända mellan dom. Vilket jag inte är

Hm, har hon en pojkvän?


   
SvaraCitera

bajshögen123:
Måste uppdatera med lite information.
Min kille tror att jag är sotis o är rädd att något ska hända, det är jag inte.
sen säger han att hon är inte likadan när jag är med och han umgås verkligen med henne varje gång båda har tid, har typ hamnat utanför o det ska väl ändå inte vara så..? 

Det låter som att tjejkompisen i själva verket vill bli ihop med din pojkvän. Som Lys säger, har hon en pojkvän? Du borde inte acceptera att din pojkvän är med henne om inte du får vara med, då blir det som att ni inte är ihop, ni ska isf umgås alla tre. Det är trots allt inte hon som är ihop med din pojkvän utan du, sen får ni komma överens om hur man ska hantera det (du och din pojkvän). Dessutom känns det som att han är mer intresserad i sin tjejkompis än i dig vilket känns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:

Hm, har hon en pojkvän?

Hon är förlovad med sin pojkvän 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Det låter som att tjejkompisen i själva verket vill bli ihop med din pojkvän. Som Lys säger, har hon en pojkvän? Du borde inte acceptera att din pojkvän är med henne om inte du får vara med, då blir det som att ni inte är ihop, ni ska isf umgås alla tre. Det är trots allt inte hon som är ihop med din pojkvän utan du, sen får ni komma överens om hur man ska hantera det (du och din pojkvän). Dessutom känns det som att han är mer intresserad i sin tjejkompis än i dig vilket känns fel.

Kan ju uppdatera hur det går, jag har sagt till min pojkvän vad jag tycker och han har sätt andra sidor av henne som han inte har märkt innan. Han umgås inte lika mycket med henne men hon håller på o skriva massa saker till min kille som tex. Du o jag skulle passa så mycket bättre, jag har jobb, bil, städar osv. 
vem säger så till sin bästa vän, som tur är har min kille börjat se de jag ser så han är lite mer off mot henne nu


   
SvaraCitera

bajshögen123:

Kan ju uppdatera hur det går, jag har sagt till min pojkvän vad jag tycker och han har sätt andra sidor av henne som han inte har märkt innan. Han umgås inte lika mycket med henne men hon håller på o skriva massa saker till min kille som tex. Du o jag skulle passa så mycket bättre, jag har jobb, bil, städar osv. 
vem säger så till sin bästa vän, som tur är har min kille börjat se de jag ser så han är lite mer off mot henne nu

Det låter bra att din kille inser vilken bra tjej du är! Ni kommer nog att växa tillsammans och han kommer verkligen att inse vilken fin tjej du är! Hjärta


   
SvaraCitera

försök att ta avstånd ett tag kanske.Rullar ögonen


   
SvaraCitera