Aviseringar
Rensa alla

Min killkompis har känslor för mig..


Ämnesstartare

Okej detta blir den sista ”killkompis grejen” jag frågar om. Jag frågade nu om vem han gillar och det kom fram att han gillade mig men att han nu inte har känslor för mig längre. Nu känner han sig obekväm och han ville inte prata mer idag. Jag har allvarlig panik. Jag ångrar som fan att jag frågat så mycket och varit nyfiken på vem han gillar. Kommer vi ens kunna gå tillbaka till vår vänskap? Den är så viktig för mig och jag vill inte ens tänka tanken. Han har ju tydligen inte känslor för mig längre men det känns ändå förjävla jobbigt. Vad ska jag göra?


   
Citera

du behöver inte göra något särskilt. Det du inte inser är att du tekniskt sett fortfarande är i vänskapen; den har inte avbrytits. så fortsätt som vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
du behöver inte göra något särskilt. Det du inte inser är att du tekniskt sett fortfarande är i vänskapen; den har inte avbrytits. så fortsätt som vanligt

Sant. Jag får väll se vad som händer I guess


   
SvaraCitera

Jag kan säga så här jag hade gissat på att han var kär i dig men var inte säker så jag brättade aldrig det för dig. Jag ångrar lite att jag inte gjorde det.


   
SvaraCitera

Låter som att han snackar skit. Han är fortfarande kär i dig men ville inte tappa ansiktet framför dig för mycket.

Om han inte kan få dig som flickvän kommer han troligtvis nöja sig med som vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Låter som att han snackar skit. Han är fortfarande kär i dig men ville inte tappa ansiktet framför dig för mycket.

Om han inte kan få dig som flickvän kommer han troligtvis nöja sig med som vän.

Oj. Ja kanske det är så? Jag blir bara orolig att vår relation ska skita sig och allt nu:( men jag hoppas det blir som du säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHINNIX:
Jag kan säga så här jag hade gissat på att han var kär i dig men var inte säker så jag brättade aldrig det för dig. Jag ångrar lite att jag inte gjorde det.

Jasså haha


   
SvaraCitera

Gillar du honom då? 

Om ja, då kan du ju säga det till honom. Han kan alltid falla tillbaka för dig, eftersom han tidigare haft känslor för dig. 

Om nej, försök leda konversationen ifrån dig. Sluta prata om just sådana känslor eftersom det verkar vara tufft för honom. Och eftersom du inte gillar han tillbaka så vore det oschysst. Eventuellt kolla om han gillar någon annan, annars fortsätt vara den kompis du varit innan och låtsas som det som hänt inte hänt. 


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:

Oj. Ja kanske det är så? Jag blir bara orolig att vår relation ska skita sig och allt nu:( men jag hoppas det blir som du säger

Vad tycker du om han då? Kommer inte ihåg vad du har skrivit innan x)

Men jag är rätt säker att det löser sig efter några dagar, i värsta fall får du väl försöka kontakta han.


   
SvaraCitera