Aviseringar
Rensa alla

Min killkompis och jag hade nästan sex, han gillar mig, jag har inga känslor för honom och nu ignorerar han mig, vad ska jag göra?


Isa
 Isa
Ämnesstartare

Hej! Förra sommaren var vi ett kompisgäng i stugan som umgicks, jag fick sen veta att en av killarna gillade mig och ville att jag skulle ge honom en chans innan jag friendzoonade honom, så det gjorde jag, men en kväll strulade min tjejkompis med honom vilket gjorde mig otroligt ledsen, men även förbannad, och istället för att skita i honom så började vi hålla på mer och mer dvs hångla övergick till att jag gav honom ett handjob (det var nära att vi hade sex, men tack och lov sa jag nej).. Vilket jag ångrar då jag insåg att mina känslor för honom inte var av kärlek, utan bekräftelse så jag ville inte inleda ett förhållande med hnm, vilket han ville med mig och han blev då arg och vi har inte hörts sen dess. Det har nu gått ett år och jag har träffat min tjejkompis och vi är vänner,  och hon och han är vänner, men han och jag har inte pratat och när jag träffat han och min tjejkompis så åker/cyklar/går han bara förbi mig och bryr sig inte ens om att säga hej.. 

Nu till frågan, jag mår dåligt över vad som hände och skäms, borde jag skicka ett sms och be om ursäkt? Eller ska jag smsa och fråga om vi kan ses och prata och då förklara och säga förlåt eller ska jag bara låta det vara och skita i honom? Det tråkiga är att jag kom som ny in i "kompisgruppen" förra året och eftersom alla inte kan umgås då jag och han inte pratar så väljer dem ju såklart att bara va med honom och inte mig. skulle bli supertacksam för hjälp! Kram


   
Citera

Vad är det du ångrar? Att du runkade av honom eller att du sa nej till sex?


   
SvaraCitera

nej, du behöver inte be om ursäkt för att du inte kände likadant. det är killen som beter sig som en röv genom att öppet ignorera dig för att han blev avvisad. låt honom tjura i fred.


   
SvaraCitera

säg att det bara var en engångs grej eller förklara det hela med sanningen det burkar altid va bäst...(hopppas har kunnat hjälpa dig)


   
SvaraCitera

Du gjorde ingenting fel. 


   
SvaraCitera

Vad är problemet???


   
SvaraCitera

Säg inte förlåt Killen är ju ett as du har inte känslor för honom Det är ju chill Låt han tycka vad han vill du har ändå mest rätt Men va med dina tjej/kill vänner ännu mera så kanske dom väljer att vara med dig ? 🙂


   
SvaraCitera
Yaren

Jag håller inte alls med vad de andra sagt. Det är väldigt lamt att hålla på med någon som man vet att man inte gillar men som gillar dig. Var med om något liknande för några månader sen med en killkompis som jag var otroligt förälskad i, och vi hånglade sen frågade jag om han gillade mig och han sa att det bara var "som kompis". 
det gjorde mig ledsen, vi pratade om det sen, så hörde vi inte av oss på ett par månader, sen blev vi typ vänner igen (jag har inga känslor för honom längre.)
det jag säger är inte att du ska ha dåligt samvete över något som hände för ett år sen, men att det inte är schysst att göra så. Dessutom tycker jag att han är lite väl långsint, du borde skicka ett sms och om han fortfarande är en lipsill har du gjort ditt.
Hoppas att du inte mår sämre av det jag sa, men du verkar förstå att du gjort fel och om du gör det bästa av situationen så bevisar det att du är en bra person som menar väl. Lycka till! 


   
SvaraCitera