Aviseringar
Rensa alla

Min klass är rasister....


Ämnesstartare

Hej jag går i en klass som har 28 elever tror jag vi är 8 tjejer och rästen är killar men det är inte var jag vill prata om... Det är så här att jag har en kille som är lite mer mörkare på huden än vad jag är. Och min klass håller alltid på med dom som kommer från in-klassen och typ skriker negger och sånt till dom.... Och dom flesta i klassen är mina kompisar men det är mest killarna som är lite rasistiska Och det är dom jag mest är med på rasten och dom är lite rasistiska men dom vet inte att jag är tillsammans med min kille och jag vågar inte säga det till dom för då tror jag att dom ska typ dryga mot honom för att han är lite mer mörkare då och mig för att jag är tillsammans med honom... Så om jag säger till dom att jag är tillsammans med honom så kanske dom är dryga mot honom så att han gör slut med mig för att han vet att dom är mina kompisar..... Snälla hjälp jag vet inte vad jag ska göra! Och så älskar jag min kille jätte mycket och då gillar jag mina kompisar alltså killarna (som kompis) men har ni några tips på hur jag ska göra? 🙁


   
Citera

åh, vad hemskt! men försök att prata med din handledare då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack 🙂

O


   
SvaraCitera