Aviseringar
Rensa alla

min kompis är på rättpsyk


Ämnesstartare

jag lärde känna en tjej när jag låg inlagd på psyk för 3 år sedan... till slut blev hon våldsam å slog ner en läkare å personal å blev flyttad till rättpsyk... sen efter nåt år kom hon till samma hem som mig... men sen blev hon förflyttad till rättpsyk igen för hon var hotfull... sen på rättpsyk tog hon en stekpanna å slog en personal i huvudet (grov misshandel).. då blev hon förflyttad till en annan rättpsyk långt upp i landet... nu kan jag inte hälsa på henne längre... men jag ringer henne varje dag.... hennes vänner har svikit henne... de orkar inte me henne... jag bryr mig... även om en människa beteer sig såhär så kan man bara i skita i de...

har ni nån vän som begått brott å är på rättpsyk?


   
Citera
Ämnesstartare

de är väl meningen att skapa trådar


   
SvaraCitera

Nepp har inga vänner på psyk. men om du tycker din vän är snäll så är det ju bra:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, har inga vänner på psyk.
Ja din vän låter ju som en riktig bra vän.
Själv skulle jag nog hålla mig borta från folk som slår andra med
stekpannor i huvudet, men det kanske bara är jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musikdiggaren84:

till slut blev hon våldsam å slog ner en läkare å personal å blev flyttad till rättpsyk

fyfan va obehgaligt men man får va glad att det itne gick längre. har hört om folk som gjort riktigt sjuka grejer när de varit psyksjuka. hoppas ingen blev skadad bara men man kan fan inte baras skita i henne för att hon e sjuk! de e förjävligt att folk som mår dåligt itne får ordentlig hjälp. ibland blir man bara så besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Psykvården bland ungdomar är åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahaah det var den skönaste jag läst i love u [bigsmile][crazy][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musikdiggaren84 ...måste säga att det är mkt bra gjort av dig att du ringer henne varje dag. hon är en människa hon också och det är bra att du bryr dig. hon behöver någon som bryr sig om henne. vi behöver alla någon som bryr sig om oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint skrivet, Certus![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och klokt skrivet.


   
SvaraCitera

musikdiggaren84:

?

När en relation till en människa övergår till en börda så ska man sluta umgås med den personen[y]


   
SvaraCitera

musikdiggaren84:

sen på rättpsyk tog hon en stekpanna å slog en personal i huvudet (grov misshandel)..

musikdiggaren84:

de orkar inte me henne... jag bryr mig... även om en människa beteer sig såhär så kan man bara i skita i de...

Eh, när en person slår ner en annan med en stekpanna, DÅ är det dags att sluta bry sig. Om man så vill bry sig så ska man försöka få personen ur världen/in i fängelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Eh, när en person slår ner en annan med en stekpanna, DÅ är det dags att sluta bry sig. Om man så vill bry sig så ska man försöka få personen ur världen/in i fängelse.

Tänk dig själv om du sitter inlåst men du är frisk. Du skulle inte bli frustrerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, känner ett par som har åkt in och ut lite då och då, men de är inga sympatiska människor överhuvudtaget, så jag orkar inte bry mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Certus:

måste säga att det är mkt bra gjort av dig att du ringer henne varje dag. hon är en människa hon också och det är bra att du bryr dig.

Heidi NÄTVANDRARNA:

Fint skrivet, Certus

Good damn hippies.. [tard]


   
SvaraCitera