Aviseringar
Rensa alla

Min kompis är sur för en skitsak(?)


Okej, såhär är det. Jag och min kompis satt och pratade om en grej. Vi skämtar ganska mycket och hon sa en sak som hon skulle göra. Jag trodde det var på skoj, men jag var ändå inte helt hundra på det, så jag sa till henne "Okej, bli inte ledsen nu, för jag menar inget illa, men det låter ganska * om du skulle göra så" Sen fortsatte vi prata och skämta. Men idag får jag höra av en annan kompis att hon hade blivit jätteledsen för det jag sa. Så jag smsade henne och frågade om hon var sur på mig. Hon svarade att hon hade blivit jätteledsen för det.

Sen pratar jag om grejen med en annan kompis och han säger att hon inte kan ha skämtat om det hon skulle göra, för hade hon gjort det hade hon inte blivit ledsen.

Alltså, hur ska jag göra nu? Jag står fast vid den grejen hon tänkte göra är ganska **. Men jag kan ju inte säga det eftersom hon blir ledsen. Säger jag till henne att jag inte tänkte på det jag sa så står jag ju inte upp för mina åsikter, och det är bara falska människor som viker sig för andra.

Hursomhelst, ett dilemma... Vad ska jag göra? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Vad skulle hon göra?

Men säg att du inte ville såra henne, men att du nu tycker det här och att du typ bara vill hennes bästa.

Eller så dissar du henne. Hon låter inte så smart.


   
SvaraCitera

nessah:

Vad ska jag göra? [sad]

Öh, säga att du missförstod henne om hon skämtade, eller att du tycker det är FUCKED UP om hon inte skämtade.
Hur svårt är det?


   
SvaraCitera

Ge henne en kram.
Problem solved.


   
SvaraCitera

vad ska man säga ... tjejer


   
SvaraCitera

vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?!


   
SvaraCitera

nessah:

"Okej, bli inte ledsen nu, för jag menar inget illa, men det låter ganska LOLZ om du skulle göra så"

Inget att bli arg för.


   
SvaraCitera

postis_per:

vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?! vad skulle hon göra?!

Jag vill inte skriva det här.. Skulle behövas en lång förklaring. Men * står för horigt.

Nickynamo:

och att du typ bara vill hennes bästa.

Ja, för jag vill inte att hon ska råka illa ut och få nått rykte om sig. Mpste prata med henne imorgon.


   
SvaraCitera

OF 5:

vad ska man säga ... tjejer

Eller hur, jag är tjej fast jag brukar inte snacka skit som alla andra. Har jag problem med någon så säger jag det direkt. Eller ,det är skillnad mellan skvaller och skitsnack.


   
SvaraCitera

Vad är det hon ska göra?


   
SvaraCitera

nessah:

Jag vill inte skriva det här..

jag vet[no-no] det var därför jag frågade så många gånger, för att du kanske skulle bli övertalad att berätta ändå[sad]


   
SvaraCitera

Inte så konstigt att hon blir sur om du säger att hon är horig [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Inte så konstigt att hon blir sur om du säger att hon är horig

Men jag menade inget illa med det och jag sa det på skoj. Jag trode hon skämtade om det hon skulle göra. Men tydligen inte eftersom hon tog så illa upp.


   
SvaraCitera

Vad kostar hon?[blush]


   
SvaraCitera

Skulle hon sälja sig själv typ? Det är ganska horigt.


   
SvaraCitera