Aviseringar
Rensa alla

Min kompis har en sexuell sjukdom tror jag.


Ämnesstartare

Han är 28, styrketränar, är mycket social, tjejer kollar på han men han är fortfarande oskuld.

Han säger att han inte bryr sig om sex och kärlek och vill leva ensam, att hans liv är perfekt.

Har ni nån aning vad felet är? Är det här en sjukdom? Kanske jag kan hjälpa till? Jag menar, fixa så han får hjälp?

Om det är en sjukdom, vad ska jag kontakta?

Han är så snäll, och jag tycker att han behöver en fin tjej=)


   
Citera
Ämnesetiketter

låter onekligen sjuk


   
SvaraCitera
Åtta

Det låter ju som att han har det skitbra. Varför skulle du vilja förstöra det för honom?


   
SvaraCitera

[tired]
Han kanske känner sig hemligt homosexuell?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det låter ju som att han har det skitbra. Varför skulle du vilja förstöra det för honom?

För jag tycker att han borde skaffa sej en familj nu innan det är för sent och han ångrar sej. =)


   
SvaraCitera

dom visade nått program om folk som inte vill ha sex på outsiders förut.
kan ju vara nått sånt. isåfall så låt det bara vara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Han kanske känner sig hemligt homosexuell?

Han är tyvvär inte intresserad av nåt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det låter ju som att han har det skitbra. Varför skulle du vilja förstöra det för honom?


   
SvaraCitera

Bra kompis du är som bestämmer hans framtid utan att egentligen prata med honom. [y]


   
SvaraCitera

tycker du ska låna the 40 year old virgin och kolla på den med honom [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Gekko:

För jag tycker att han borde skaffa sej en familj nu innan det är för sent och han ångrar sej. =)

Vad du tycker är tämligen irrelevant. Om han är lycklig med sin situation så borde du vara glad för hans skull, på samma sätt som han är glad för dig om du är lycklig i din relation. Bara för att du känner att du behöver ha en sexuell relation med någon för att känna dig tillfreds så behöver inte det betyda att alla gör det. Lär dig respektera människor och deras sätt att leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet, jag tänkte egentligen bara skriva på en lapp om sjukdomen och vad han kan söka det och få honom att göra det. Hehe:(

Och honolulu, det ska jag göra för skojs skull :> ska lägga mej, depp-trött:( gonatt alla


   
SvaraCitera

Förstår inte varför han är sjuk för det. Han vet hur han vill leva sitt liv och gör det.


   
SvaraCitera

Gekko:

Han är tyvvär inte intresserad av nåt.

Han kanske är a-sexuell?
Eller kanske deprimerad?


   
SvaraCitera

Tror han vet vad tjejer innebär[smile]


   
SvaraCitera