Aviseringar
Rensa alla

Min kompis låg med min crush


Ämnesstartare

Vi var på fest  och min bästa kompis låg med han jag är kär i(på g typ) grejen att vi kom dit från början var liksom för att vi skulle få träffas men då klängde dom på varann under kvl ist.. Jag sa till att jag ville va med han istället för den andre killen till min kompis. Hon sa det fixar vi lr liknande. Men dom lämnade inte varann och låg istället. Mår så dåligt i efterhand. Gillade verkligen han och kände att det kanske kunde bli något ,men.just nu känner jag mig helt tom. Min kompis är ovetande om att jag mår dåligt för det men man tycker hon borde fatta ändå.. Vet inte vad jag ska säga/göra känner mig helt tom. 


   
Citera
Ämnesstartare

Kärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well, människor går ju ej att paxa på det viset som plastser på tåget direkt.. 

Förstår hur du känner tho, hade jag varit i din situation hade jag nog bara deppat ihop utan att tala till någon alls i ett par veckor eller tills jag kommer på bättre tankar.. 

Hade nog fortsättningsvis varit sur på den där vännen dock.. 

Hmm, det bästa rådet jag kan ge dig är att move:a on i livet!


   
SvaraCitera

Dumpa din kompis! Om hon fattade att du gillade honom och var på g borde hon respekterat det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Well, människor går ju ej att paxa på det viset som plastser på tåget direkt.. 

Förstår hur du känner tho, hade jag varit i din situation hade jag nog bara deppat ihop utan att tala till någon alls i ett par veckor eller tills jag kommer på bättre tankar.. 

Hade nog fortsättningsvis varit sur på den där vännen dock.. 

Hmm, det bästa rådet jag kan ge dig är att move:a on i livet!

Mm det är nog de bästa att bara lämna allt å gå vidare..jobbigt men sant. Tack!


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Din kompis verkar inte bry sig så mycket om dig, det är ingen idé med sådana "vänner". Skaffa en ny vän, gå på nya äventyr, hitta fler killar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

taskigt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou

And this is crazy Oskyldig


   
SvaraCitera
reben

men vadå om hon inte  visste d kan d väl inte va taskigt. bull läge för dig men om dom bara låg har du väl fortf 1 chans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min med 


   
SvaraCitera

Ingefära:

And this is crazy Oskyldig

but here's my number


   
SvaraCitera
Kudhos

osköna människor.

Men du kan liksom inte paxa någon. Gick det åt skogen så gjorde det ju det. Ta en liten break och låt själv samla tankarna lite. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trillade han när han körde din kross och blev liggandes med den?
Eller menar du att han hade sex med en tjej som du gillar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår dina känslor och vet hur det känns. Men killen har ju också känslor och o detta fallet var det kanske inte dig han gillade. Och så även din kompis, du kan inte straffa din kompis bara för att hon gillade samma kille som du. ( om hon inte gjorde det bara för att hon viste att du gillade henne för då är det inte ok ) hoppas det löser sig och att du kanske hittar någon annan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Förstår dina känslor och vet hur det känns. Men killen har ju också känslor och o detta fallet var det kanske inte dig han gillade. Och så även din kompis, du kan inte straffa din kompis bara för att hon gillade samma kille som du. ( om hon inte gjorde det bara för att hon viste att du gillade henne för då är det inte ok ) hoppas det löser sig och att du kanske hittar någon annan!

Hon gillar inte han egentligen gjorde det bara för liggandetsskull, tack får hoppas de gör de!


   
SvaraCitera