Aviseringar
Rensa alla

Min Kompis Problem


Ämnesstartare

Det är så att jag har en kompis som är kär i en tjej. Han har bett mig om att hjälpa honom, men jag hittar faktiskt inget bra svar för att kunna hjälpa till. Nu undrar jag om ni kan ge mig nåra tips så att vi hittar ett bra svar [smile]
Han känner ju en tjej som han bara pratar med genom kommentarer och sånt, ingen riktig träff alltså [chocked]. Han har fått hennes msn, och i december så fråga han henne om hon ville chatta med honom på msn, då var svaret " Nej , jag har mkt o göra nu, ska säga till när jag kan " .
Hon har naturligtvis inte hört av sig hittils, nu undrar han hur han ska fråga henne igen utan att det känns som om han tjatar på henne [tard]
Seriösa svar vill jag ha, tack för hjälpen [smile]


   
Citera

Din "Kompis" kanske borde göra någonting själv.


   
SvaraCitera

det lät lite krångligt det där:S
men ok, han kan väl bara fråga rakt ut och hoppas att det inte gör nån större skada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

jag har en kompis som är kär i en tjej

nej, du är [no-no][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Din "Kompis" kanske borde göra någonting själv

Som vaddå????[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

nej, du är[no-no][confused]

Det e inte jag, om det skulle vara jag så skulle jag säga det var mitt problem inte hans [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iiih:

men ok, han kan väl bara fråga rakt ut och hoppas att det inte gör nån större skada.

tkr du inte att hon ska känna att det är lite konstigt om han frågar igen, eftersom hon sa ju att hon skulle säga till [surprised]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

tkr du inte att hon ska känna att det är lite konstigt om han frågar igen, eftersom hon sa ju att hon skulle säga till

då får han la vänta tills hon säger till då. o hon har sagt det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

Nej , jag har mkt o göra nu, ska säga till när jag kan " .

hon vill inte ha honom/dig skaffa annan brud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

Nej , jag har mkt o göra nu, ska säga till när jag kan " .

hon vill inte ha honom/dig skaffa annan brud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

honom/dig

Det e inte jag, fuck off då [cry]


   
SvaraCitera

Du får gå till henne o fråga "får min kompis chans på dig" sen går du till din vän o medelar hennes svar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Du får gå till henne o fråga "får min kompis chans på dig" sen går du till din vän o medelar hennes svar..

vilket bra svar det är, hon bor ju inte i närheten[n]. isf så får han åka själv [tired]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

StoraHimlen:

Hon har naturligtvis inte hört av sig hittils, nu undrar han hur han ska fråga henne igen utan att det känns som om han tjatar på henne

Men åh. Om man frågar två gånger tjatar man inte. Hon kommer bli smickrad, punkt.


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

isf så får han åka själv

Precis, kanske din blatte vän skulle ta o lära sig o stå på egna ben...


   
SvaraCitera