Aviseringar
Rensa alla

Min Kompis Problem


StoraHimlen:

" Nej , jag har mkt o göra nu, ska säga till när jag kan " .

... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Precis, kanske din blatte vän skulle ta o lära sig o stå på egna ben...

För det första så undrar jag vrf du kallar honom för BLATTE, för det andra så är vi riktiga vänner som hjälper varandra, du får inte ställa dig in [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Men åh. Om man frågar två gånger tjatar man inte. Hon kommer bli smickrad, punkt.

tack för att du tkr så. en lysande framtid väntar oss om det finns flera tjejer som du [bigsmile]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

StoraHimlen:

tack för att du tkr så. en lysande framtid väntar oss om det finns flera tjejer som du

Känns lite ironiskt? Annars; Ja, jag hatar alla sånna där spel. Varför hålla på och vänta osv, vill man höra av sig, så gör det! Livet är för kort för att hålla på med sociala spel[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, min kompis-syndromet [party]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

För det första så undrar jag vrf du kallar honom för BLATTE, för det andra så är vi riktiga vänner som hjälper varandra, du får inte ställa dig in

Det finns ingen riktig vänskap, det finns bara kemisk vänskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Det finns ingen riktig vänskap, det finns bara kemisk vänskap.

helt fel lilla gubben, det finns många riktiga vänskaper, titta omkring dig så ska du se hur många riktiga vänskaper det finns. Har du ingen riktig vänskap betyder inte att andra människor inte har nån riktig vänskap [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Känns lite ironiskt? Annars; Ja, jag hatar alla sånna där spel. Varför hålla på och vänta osv, vill man höra av sig, så gör det! Livet är för kort för att hålla på med sociala spel

Nu håller du på o skriva filosofi [chocked], han vill ju inte vänta, samtidigt så vill han inte heller att hon ska skrämmas [rolleyes], du vet att ni tjejer är jätte känsliga [blush]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

i december så fråga han henne om hon ville chatta med honom på msn, då var svaret " Nej , jag har mkt o göra nu, ska säga till när jag kan " .

lolololol

"HEY SKA VI CHATA??" - fail.


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

Nej , jag har mkt o göra nu, ska säga till när jag kan " .

var det mig han pratade om?


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

helt fel lilla gubben, det finns många riktiga vänskaper, titta omkring dig så ska du se hur många riktiga vänskaper det finns. Har du ingen riktig vänskap betyder inte att andra människor inte har nån riktig vänskap

Kan inte du bara hoppa upp o kyssa mig i arslet.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Kan inte du bara hoppa upp o kyssa mig i arslet.....

Det ska jag inte göra för 1. Jag brukar inte kyssa killar som du brukar göra 2. jag vet att ditt arsel luktar så jävligt skit som ingen tjej kan kyssa [tired]. Nu får du lägga av med den skit du håller på att skriva, för du inte låter så jävle väluppfostrad som jag kan prata med. PUNKT SLUT. [zzz]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

Nu får du lägga av med den skit du håller på att skriva, för du inte låter så jävle väluppfostrad som jag kan prata med. PUNKT SLUT.

Är det Gummans andra konto det här eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Är det Gummans andra konto det här eller?

Hehe, vad roli du e , har dött av skratt [zzz]. asså vad fan e det för fel på dig????? har du ingenting o göra , därför håller du på o klaga på hur folk säger sina åsikter. jag tkr du borde försvinna nu och inte komma in på min tråd längre för det har gått över gränserna, tyvärr så var jag inte ute efter att bråka när jag skrev denna tråd, annars så skulle du få ett svar som du skulle tycka om jätte mkt........[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

var det mig han pratade om?

Om ditt namn inte börjar med S, så e det inte dej jag pratar om. Btw, eftersom du verkar ha gjort samma sak förrut, så undrar jag vad meningen var när sa till "han" att du skulle säga till samtidigt som du visste att du aldrig skulle säga till att du kunde chatta [confused]. vad e syftet ??????????[tard]


   
SvaraCitera