Aviseringar
Rensa alla

Min kompis slänger bort sig själv.


Ämnesstartare

Det viktigaste är att de hamnar hos soc innan de blir 19, eller vad gränsen för att soc ska bry sig är? [n]


   
SvaraCitera

kissemim999:

Jag har skrivit samma text i hp's forum...

Hp? :$

Aja. Ta kontakt med hennes föräldrar? Eller prata med kuratorn på skolan, de kan kalla in henne sen på privat möte utan att hon får reda på vem som anmält henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissemim999:

de kommer må så otroligt dåligt när de inser vad de håller på med

Precis, de lär sig antagligen inte förrän de inser vad de gjort. Jag tror det blir svårt att få dem att förstå genom att använda ord.

kissemim999:

förra bästa vän


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Ingen fara, förr eller senare lär de bli haffade av soc och inlagda på nåt behandlingshem för borderlinefall.


   
SvaraCitera

kissemim999:

enbart blattar i en ort i Stockholm (...)

Märsta?


   
SvaraCitera

Men låt dem vara, orka lägga sig i andra människors liv uh [zzz]


   
SvaraCitera

kissemim999:

Och det är klart, säg den ungdom som inte har gjort eller gör samma sak.

Jag.

Ont: Säg hejdå till din jobbiga kompis säger jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Säg hejdå till din jobbiga kompis

Redan gjort det nu. Hennes två pundarkompisar har precis blivit inlagda, rätt åt dem.


   
SvaraCitera

kissemim999:

Hennes två pundarkompisar har precis blivit inlagda, rätt åt dem.

[cheers]


   
SvaraCitera

kissemim999:

I grund och botten så har varken min kompis eller hennes kompis några större problem hemma. Det förekommer ingen misshandel

Hur kan du veta det?

Men om inte din kompis tycker synd om sig själv verkar det ju lite onödigt att du ska slösa energi på att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bulldeg:

Hur kan du veta det?

För att jag vet det, jag och min kompis var väldigt väldigt nära och pratade om sånt. Varför skulle jag annars bry mig om hon inte stod mig nära? Hon var som min halva.

Jag tycker inte synd om henne längre, det är lite tråkigt bara att hon nedvärderar sig själv så mycket. Tråden skrevs f.ö. i september.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa skit i henne totalt. jag antar att hon skiter i dej också så. och hon lär bara svika dej och få dej att må dåligt om du ska måsta gå runt och oroa dej för henne, jag tror inte hon har för avsikt att förändras heller så hon gör väl det nån gång i livet när allt gått åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Fan vilken patetisk vän du har. [shake] Skit i henne.

Varför tar hon efter och gör allt hennes nya "kompisar" gör?
Du verkar som en mkt bättre förebild tkr jag[cute]


   
SvaraCitera

Skit i henne. Hon lär få ta konsekvenserna av sitt handlande när hon om 10 år sitter som en försupen knarkare på en parkbänk, har gjort 10 aborter samt dragit på sig varenda könssjukdom som finns.


   
SvaraCitera

Skicka polisen på dom, det bästa för alla parter.


   
SvaraCitera