Aviseringar
Rensa alla

Min kompis tog "min kille"


Ämnesstartare

Okej ska väl få det här att inte bli så långt nu då :s

Jo såhär är det. Jag har varit ihop med en kille (vi kan kalla honom D för tillfället) och vi har bråkat ganska mycket så nu vill han ta en "paus". Men sen på vår skolresa som vi kom hem från igår så gick min vän (A) runt med D hela tiden och var med honom m.m.
A har redan en pojkvän (J) och när jag frågade henne vad hon höll på med med D så sa hon typ såhär: "Ja men vi ska typ bli ihop och jag tänker göra slut med J"
Såklart så blev jag skit ledsen och förbannad på henne bara för hon vet att jag är kär i D och jag slår vad om att hon inte är kär i han och vill bara visa att hon är bättre än alla andra och kan få vilken kille hon vill! [sad]

Hon sa också sähär: "Jag ska göra slut med J och sen så ska jag bli ihop med D och om han gör slut så tänker jag bli ihop med A (en annan kille i vår klass)"

Jag tycker att hon är skit elak mot mig och specielt mot J som gillar henne skit mycket!! Hon vet att jag är kär i han och det är antagligen därför som hon är ihop med D nu [cry]

Snälla hjälp mig och ge tips på vad jag ska göra!!

Jag vet att jag suger på att förklara och sånt men jag behöver verkligen någons hjälp![sad]


   
Citera

Är det min tur att få "din kille" sen? [smile]


   
SvaraCitera

Vilken årskurs? Femman?


   
SvaraCitera

byt kompis


   
SvaraCitera

säg till F att skriva till H att K gillar E så löser det sig


   
SvaraCitera

om hon visste att du gillar honom så känns det grymt taskigt och låter inte som någon som är värd att ödsla energi på.


   
SvaraCitera

jaha bryr mig inte


   
SvaraCitera

skall vi tröstsexa?[sad]


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Vilken årskurs? Femman?

mm håller med!

värdeuppgift:

säg till F att skriva till H att K gillar E så löser det sig

haha rofl


   
SvaraCitera
Jeay_L

Få gissa att ni är typ 12-13 som max..

Inte så stor mognad på din vän, jag och mina närmaste vänner har sagt att vi ger fan i varandras killar, fast det är inte så stor risk att det skulle bli några problem eftersom jag är enda av oss 3 (har mer vänner men två som är riktigt nära) som är singel och jag är inte det minsta intresserad av deras killar så, och den andra typ hatar alla jag håller på med![cute]


   
SvaraCitera

Notkawaii:

!

Ålder?

Notkawaii:

!

Skit i henne. Eller visa i alla fall inte för henne att du bryr dig. Det är det bästa du kan göra.
Eller hitta en annan kille (inte bara på måfå utan någon som gör dig glad) det funkar också bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej då! Det var ett stort jävla misstag att nämna någonting alls! Fy fan alla kan vara så jävla själviska och okänsliga här! Har ni aldrig varit kär eller?? [cry]


   
SvaraCitera

Notkawaii:

Har ni aldrig varit kär eller?? [cry]

Nej [smile]


   
SvaraCitera

Notkawaii:

Snälla hjälp mig och ge tips på vad jag ska göra!!

Gå fram till henne, peta henne i hövvet. Gå till D & alla andra inblandade och säg hur hon sagt att hon ska göra. Sedan går du fram till henne igen och petar henne i ögat så hon börjar gråta. Sen går du till D och har sex [bigsmile][rolleyes][y]


   
SvaraCitera
Hando

Döda henne


   
SvaraCitera