Aviseringar
Rensa alla

Min kompis vägrar prata med mig.


Ämnesstartare

Alltså, det är såhär, att för två månader sedan gjorde min kompis och hennes pojkvän slut. Det var hon som gjorde slut och han blev ganska nere efter det.

För 3 veckor sedan var jag och min kompis ex på samma fest och vi blev lite fulla och hade sex med varandra. När jag berättade det för min kompis blev hon skitsur trots att det var jättelänge sedan dom gjorde slut.

Nu har det gått 2 veckor och min kompis vägrar fortfarande prata med mig. Fattar inte varför, hon verkar ha blockat mig på msn och allt.

Hjälp mig, vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

hitta en ny kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaF:

för två månader sedan gjorde min kompis och hennes pojkvän slut.

linneaF:

För 3 veckor sedan var jag och min kompis ex på samma fest och vi blev lite fulla och hade sex med varandra.

linneaF:

det var jättelänge sedan

det var inte jättelänge sedan, och kompisars ex är för det mesta forbidden fruit så att säga. ingen ursäkt att ni var fulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De hade nog blivit ihop igen utan att du visste det.

linneaF:

Hjälp mig, vad ska jag göra?

Avvakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det var inte jättelänge sedan, och kompisars ex är för det mesta forbidden fruit så att säga. ingen ursäkt att ni var fulla.

Men vadå? Man kan ju knappast styra sina handlingar när man är full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be om ursäkt såvida du gillar din kompis


   
SvaraCitera

linneaF:

Men vadå? Man kan ju knappast styra sina handlingar när man är full.

Bli inte så full då.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorera henne eller ligg med hennees kille [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaF:

Man kan ju knappast styra sina handlingar när man är full.

man måste acceptera konsekvenserna ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Be om ursäkt såvida du gillar din kompis

Inte så lätt när hon vägrar prata med mig.


   
SvaraCitera

linneaF:

två månader sedan gjorde min kompis och hennes pojkvän slut.

linneaF:

När jag berättade det för min kompis blev hon skitsur trots att det var jättelänge sedan dom gjorde slut.

linneaF:

Nu har det gått 2 veckor och min kompis vägrar fortfarande prata med mig. Fattar inte varför,

en förhållande är inte glömt bara för att man gjort slut, speciellt inte efter 2 månader. Visa lite respekt.

linneaF:

Men vadå? Man kan ju knappast styra sina handlingar när man är full.

man ska alltid stå för sina handlingar och det finns inga ursäkter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaF:

Inte så lätt när hon vägrar prata med mig.

Vänta tills tillfälle ges


   
SvaraCitera

fylla är inget att skylla på.. det är en regel. man går inte å pippar kompisars ex eller pojkvänner. Man Gör inte det! Skäms på dig![mad][no-no] Tycker det är rätt av din kompis att göra så som hon gör.
SKÄMS!


   
SvaraCitera

Skit i henne? Har de gjort slut så har hon väl ingen som helst rätt att lägga sig i det där?

Kan ju dock försöka snacka med henne och förklara det i och för sig, men han är ju inte direkt hennes egendom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaF:

Men vadå? Man kan ju knappast styra sina handlingar när man är full.

Det är väl klart som fan att man kan, såvida man inte utöver spriten även har intagit en djävulsk mängd benzo eller dylika preparat.

OnT
Skit i henne. Har hon dumpat honom får hon väl tåla att han ligger med andra, kanske till och med vara glad för hans skull. Att det är just dig han ligger med borde ju inte spela någon roll. Vore hon den som blev dumpad hade det kanske varit lite dumt av dig att ligga med honom, men så är ju ej fallet nu. Hon förtjänar helt enkelt inte dig som vän.


   
SvaraCitera