Aviseringar
Rensa alla

Min Kontaktannons


Ämnesstartare

Nej, det är inte så trevligt som att jag tänkte få mig själv bannad. Detta är inte en kontaktannons. Däremot så håller jag på att konstruera en kontaktannons (efter tips från Jennieiy) som ska ut på andra siter. Det är inte frågan om sexuella kontakter, utan för snarare är kortversionen "Dekadent fail-hippie söker galen flicka klättra kyrkor och dyka containers med!" (anledningen till att det är "flicka" är inte för att jag vill knulla utan för att jag tenderar att ha svårt att umgås med män).

Så, varför startade jag denna tråd? Naturligtvis för att få hjälp! Jag tänkte så här: "Vem är jag egentligen då? Vad ska jag skriva med, hur ska jag formulera mig? Well, first thing first: Vem är jag? Vem vet? Jo, UM vet!"

Så vad jag ber är att ni ska beskriva mig. Bra som dåligt, men "dum i huvudet" är jag redan medveten om. Det behöver ni inte säga.


   
Citera

Bra på att titta i kors utan att se ut som ett mongo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lättpratat. Framförallt. Mitt bidrag[blush]


   
SvaraCitera

Bemärkansvärd talang. Ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intelligent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar på att kebu säger "tar den i tvåan"

du är poetisk, socialt medveten, öppen och pratsam. Du har en cool röst. [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Du gillar mysiga hemmakvällar, långa kvällspromenader i naturen, barn och djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Bra på att titta i kors utan att se ut som ett mongo.

Tack! Ska lätt med!

Budolicious:

Lättpratat. Framförallt.

Anarkandi:

du är poetisk, socialt medveten, öppen och pratsam. Du har en cool röst. [cute]

Tack!

Åtta:

Du gillar mysiga hemmakvällar, långa kvällspromenader i naturen, barn och djur.

Gillar mysiga kvällar i rivningshus, nattliga språngmarscher genom stan, och att äta barn men inte djur :3


   
SvaraCitera

du är snäll, det kommer jag föralltid tycka efter att du kallat mig vettig![love]

Åtta:

barn

ingen vettig människa tycker om barn[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju sjukt snäll och fördomsifri

så uppfattar jag dig i alla fall, jävligt skön!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en go gubbe Emil! Väldigt trevlig, lätt att konversera med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Så vad jag ber är att ni ska beskriva mig. Bra som dåligt, men "dum i huvudet" är jag redan medveten om. Det behöver ni inte säga.

en av få individer som jag inte hatar trots ditt förbaskade M vid ditt namn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Nej, det är inte så trevligt som att jag tänkte få mig själv bannad.

... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så snäll och social ska jag ha med då, det tycks ju folk kunna hålla med varandra om 🙂

Wanking BC:

Du är ju sjukt snäll och fördomsifri

så uppfattar jag dig i alla fall, jävligt skön!

Fördomsfri? [tard]
Jag har ju sjukt mycket fördomar om allting. Borgare, folk som stavar dåligt, folk som blonderat håret, MÄN, och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw så är en första prototyp klar... Vad säger ni? Troligen suger den, har aldrig skrivit något sånt här innan och kan ju liksom inte riktigt protokollet. Vad är för stereotypt och vad är för konstigt?
Jag tror inte riktigt på det här med att bara skriva positiva saker om sig själv med tanke på vad för relation jag söker, därav användandet av negativa ord om mig själv.

Fail-hippie söker galen flicka!

Arbetslös människa på 21 söker människa att tillbringa nätterna med, gärna på hustak, i mörka gränder och i containers. Med kläderna på är ju tanken. Vill ha någon att springa genom natten med, utforska rivningskåkar och parker i stan, och älska världen tillsammans med.

Jag
Är vänlig och öppen, sprallig och lat, och absolut inte pryd eller kräsen.
Kan skela utan att se korkad ut, skriva poesi av varierande kvalitét, sjunga hellre än bra och skrattar hellre fult än inte alls.

Du får gärna
Vara vänlig och våga skratta och skrika. Tycka smuts kan vara vackert och låta bli att köpa döda djur. Vilja älska dig själv.


   
SvaraCitera