Aviseringar
Rensa alla

Min Kontaktannons


Ämnesstartare

Stringburka:

Misslyckad människa på

Lite för ärligt kanske.. xD [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska ju ta fram sina bra sidor i en kontaktannons 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Possibly maybe:

Man ska ju ta fram sina bra sidor i en kontaktannons 😉

Jo jag vet, men samtidigt är ju inte min målgrupp riktigt den vanliga... Och det är ju just ärlighet och sanning jag vill känna. Är ju ute efter någon att känna mig äkta med, inte någon att ligga/bli ihop med.
EDIT: Vad jag menar är att om personen ratar mig för att jag står som failad så är det inte en person som kan vara aktuell som sådan här vän ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jo jag vet, men samtidigt är ju inte min målgrupp riktigt den vanliga... Och det är ju just ärlighet och sanning jag vill känna

Förstår men du kommer ju bara att locka psychofall med det där 😛
du får väl se din kontaktannons som en annons för en produkt du ska sälja.. dig själv alltså. känns ju lätt tardigt att skriva hur fail man är, vilken normal människa attraheras av sånt (du har ju självklart mer att erbjuda). berätta istället att du är vänlig och öppen som du själv skrev men att du har tröttnat på korta relationer och att du känner att du är redo för nåt nytt, nåt seriöst.. varaktigt. fast med dina egna ord då. och humor brukar ju alltid locka folk, så ta med nån rolig historia eller nåt kanske..

skriv tex inte "låta bli att köpa döda djur" utan var mer enkel i orden, skriv tex istället att du klickar mer med vegetarianer, or somethin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att ge mig dumma onödiga varningar


   
SvaraCitera

Du är engagerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Possibly maybe:

Förstår men du kommer ju bara att locka psychofall med det där 😛

Stringburka:

söker galen flicka!

[wink]

Possibly maybe:

du får väl se din kontaktannons som en annons för en produkt du ska sälja.. dig själv alltså.

Jag vill hitta någon att bryta mig loss från själva ytligheten med, om än bara tillfälligt. Att se annonsen på det analyserande sättet är som att våldta för oskuld.

Possibly maybe:

skriv tex inte "låta bli att köpa döda djur" utan var mer enkel i orden, skriv tex istället att du klickar mer med vegetarianer, or somethin.

Där har du iofs en poäng, fördelen annars är ju att skriva det lite roligt på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

[wink]

Du får väl definera galen så det inte är nån brud från psyket som svarar. om det inte är det du är ute efter? 😉

Stringburka:

Jag vill hitta någon att bryta mig loss från själva ytligheten med, om än bara tillfälligt. Att se annonsen på det analyserande sättet är som att våldta för oskuld.

mmh. naturligtvis ska du va ärlig och säga din mening men försök att hålla det positivt iaf. vem vill va med någon som är negativ?
ha självdistans med lite humor i texten, tjejer brukar attraheras av sånt. du kan ju kolla runt på nån random dejtingsida, utan att betala tror jag och kolla runt vad killar har skrivit som inspiration. eller så låter man tex en vän skriva kontaktannonsen om en.. det är lite kul så får man läsa om dig från nån annans synvinkel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Possibly maybe:

Du får väl definera galen så det inte är nån brud från psyket som svarar. om det inte är det du är ute efter? 😉

Jag struntar i om hon har varit på psyket, det har jag med varit. Om hon är där just då blir det ju svårt dock rent praktiskt. Men så länge hon är en härlig person så gör det mig inget om hon varit inlagd. Fan, tror bara jag någonsin stått riktigt nära en person som aldrig varit inlagd eller borde ha varit inlagd. Nästan alla mina riktigt nära har varit "från psyket".

Possibly maybe:

vem vill va med någon som är negativ?

Det beror kanske på vad man ser som negativt. Om målet är att lyckas så är jag negativ om jag kallar mig misslyckad. Men målet är inte alltid att lyckas utan snarare att få det så bra som möjligt - och även om downsungar är misslyckade kan de ha det väldigt bra.

Possibly maybe:

du kan ju kolla runt på nån random dejtingsida, utan att betala tror jag och kolla runt vad killar har skrivit som inspiration.

Jag tror du missförstått. Det här ska inte ut på dejtingsidor, för det är inte frågan om dejting. Det här ska upp på lappar inne i stan samt på ett par enstaka forum jag frekventerar som inte har regler om sådant här.
Och då jag högaktningsfullt föraktar män i allmänhet och den typen som använder dejtingsiter ännu mer så tror jag inte det är en så bra idé att gå på deras rekommendationer.

Äh, vafan, kanske ska lägga ner det helt och hållet istället. Om det krävs att jag ska frångå själva idén för att genomföra den är det ju ganska värdelöst.


   
SvaraCitera

Jag tycker du är oförskämt trevlig. Trots att jag bara träffat dig en gång (UMträffen i april 08 räknas inte, pratade ju inte med dig då) så har du etsat dig fast vid mitt minne som världens näst trevligaste människa (på första plats kommer I love Cheesypoofs och på tredje kommer nog din vän med den läskiga pojkvännen).
Så ja, du är väldigt trevlig. [smile]


   
SvaraCitera

Känns som att vi har glömt en väldigt viktig sak, du är väldigt pratglad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Fördomsfri?
Jag har ju sjukt mycket fördomar om allting. Borgare, folk som stavar dåligt, folk som blonderat håret, MÄN, och så vidare.

Men det där är ju inte fördomar! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

folk som blonderat håret

damn it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

i mörka gränder och i containers.

Låter lite som bizzaro auf våldtäktsman. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant är väl egenskapen som utmärker dig mest.


   
SvaraCitera