Aviseringar
Rensa alla

min kropp har börjat med en ny trend


Ämnesstartare

Leijonsparf: pga jag tänker absolut inte rasblanda i leksand, i synnerhet inte om det är ämnat att leda till små leksandsretardbarn. där åker fan näven i bordet.
men mora eller borlänge skulle vara av intresse.

hur fick du till det som en annons? känns som om du lägger orden i munnen på mig nu.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hur fick du till det som en annons? känns som om du lägger orden i munnen på mig nu.....

jag bara brainstormar här, jag kan väl inte ha koll på vad allt du vill respektive inte vill. det känns som att du kritiserar mig för att värna om din... livmoder, dina äggstockar. vad det nu kan vara som krånglar. 
vi får ta och jobba på kommunikationen om vi ska ta det här förhållandet till nästa nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det känns som att du kritiserar mig för att värna om din... livmoder, dina äggstockar. vad det nu kan vara som krånglar.

''värnar'' 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

''värnar'' 🙁

mhm. när du läser "värnar" ska du visualisera en stor, barbröstad viking med långt, blont hår, hållandes en hammare på någon slags kulle, som stirrar barskt ut över havet. då förstår du vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag med

är väl vårt straff för att vi syndar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
jag med

är väl vårt straff för att vi syndar

jag syndar ej 🙁

Leijonsparf:

mhm. när du läser "värnar" ska du visualisera en stor, barbröstad viking med långt, blont hår, hållandes en hammare på någon slags kulle, som stirrar barskt ut över havet. då förstår du vad jag menar.

åh har du bild? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
åh har du bild? 

det är bilden du ser inom dig när du tar på dig själv på ett syndigt vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är bilden du ser inom dig när du tar på dig själv på ett syndigt vis.

nu skräms du bara :(( du försöker leva upp till mynonas och proteus önskningar känns det som. oärligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

nu skräms du bara :(( du försöker leva upp till mynonas och proteus önskningar känns det som. oärligt!

nu vet jag inte vad du åsyftar. det kan knappast vara mitt uppriktiga intresse för din livmoder, för den ser jag inte hur varken mynona eller proteus är involverad i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ät jordens undergång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nu vet jag inte vad du åsyftar. det kan knappast vara mitt uppriktiga intresse för din livmoder, för den ser jag inte hur varken mynona eller proteus är involverad i.

Du har ett jävligt dåligt minne märker jag. Nvm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Du har ett jävligt dåligt minne märker jag. Nvm

syftar du på tråden så existerar den bara när jag läser den. metafysisk bugg.


   
SvaraCitera