Aviseringar
Rensa alla

min kuk suger!!


Ämnesstartare

varför reagerar den vid skumma tillfällen. o man tänker liksom "nej? detta behöver du inte reagera på, finns inte någon antydan till sex.."

men likväl gör den det. kanske hade psykologen rätt när han sa att alla känslor grundar sig på sexuallitet


   
Citera
Ämnesstartare

retstickan:

kanske hade psykologen rätt när han sa att alla känslor grundar sig på sexuallitet

skaffa en annan psykolog :c Freudian psychology är så jävla 1800-tal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du sitter säkert och ser en skräckfilm, där massor av folk blir slaktade, och får bånge, vilket gör dig extremt irriterad och sur... Är det inte så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Du sitter säkert och ser en skräckfilm, där massor av folk blir slaktade, och får bånge, vilket gör dig extremt irriterad och sur... Är det inte så?

jo kan inte hjälpa [cry] de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Är det inte så?

naa, det är mer vardagliga situationer. verkar tända på att bli något dominerad :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

naa, det är mer vardagliga situationer. verkar tända på att bli något dominerad :S

..egd [bigcheers]


   
SvaraCitera

retstickan:

naa, det är mer vardagliga situationer. verkar tända på att bli något dominerad :S

Bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Du sitter säkert och ser en skräckfilm, där massor av folk blir slaktade, och får bånge, vilket gör dig extremt irriterad och sur... Är det inte så?

Erkänn, retsitckan, erkänn! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Erkänn, retsitckan, erkänn!

haha, needu tittar aldirg på splatter/skräckfilmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

haha, needu tittar aldirg på splatter/skräckfilmer

Ja och det finns en anledning. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja och det finns en anledning.

ja att jag inte tycker om att inte kunna sova på nätterna av tankarna filmen givit mig 🙂


   
SvaraCitera

retstickan:

varför reagerar den vid skumma tillfällen. o man tänker liksom "nej? detta behöver du inte reagera på, finns inte någon antydan till sex.."

Jag är precis likadan. Får jävligt lätt stånd, har alltid varit så. Även om det inte är något jag tänder på, det behöver inte ens ha med sex att göra över huvud taget.


   
SvaraCitera

[bigsmile] hur lång är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jockeytjej:

hur lång är du?

wtf XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

wtf XD

hahahha så random!


   
SvaraCitera