Aviseringar
Rensa alla

Min lärare


Ämnesstartare

BLÄ. FY FAN. nu tänker jag bara kräka ut orden så det kmr nog låta lite konstigt, det är ba för knäppt men fan måste ba få ut det! blähäää!! [sad]

jag har haft mkt problem med matte på sistone och nu har jag äntligen tagit tag i det och börjat råplugga. det här handlar iaf om min mattelärare. idag satt vi på lektion som alla andra dagar och idag blev han jätteglad över att jag inte hade gjort några fel. han sa att han tyckte jag blivit jätteduktig. då ville jag va snäll tillbaka o svara att det var för att han var en sån bra lärare. man såg att han blev lite generad sådär.

jag satt och plugga själv ett tag, sen behövde jag hjälp och när han skulle hjälpa mig så blev han sur för jag gjorde nåt fel han ba "NEJ inte så! Lyssna nu blabla..." sen började jag föreställa mig på skoj att vi ett par som höll på o bli kära i varandra och att det var som ett litet gräl som man brukar ha. jag ÄR inte kär i honom, han är ful som fan men det såg ba ut som om det skulle kunna va så i ett annat fall där JAG inte är med, tyckte det var kul, blir så när jag sitter för länge utan att ta rast lol)

sen hade vi tydligen råkat krångla till talen så vi försökte lösa det tsm och så kom jag på en bra lösning, då tänkte jag "det här är som två par som kommer varandra närmre när dom samarbetar bra med varandra). sen behövde jag hjälp igen och då typ såg han nervös ut och darrade med händerna (jag vet OMG), och det här ingick INTE i mina fantasier, han darrade på riktigt. eftersom jag låg på nästa kapitel så skulle han förklara för mig hur man räknade skala. då tog han nr 12 som ett exempel och sa att man skulle förminska med två. då förklarade han "det här blir 6... (paus) och sen tar du blabla..", såg att han blev nervös igen och nästa gång han skulle säga 6 talet så pekade han på det han skrev istället för o säga det högt.

det är ju jullov snart så han sa att jag kan komma imorn på handledning o plugga för jag måste bli klar med matte A kursen. och egentligen så måste jag det verkligen. men det känns konstigt och äckligt som fan... herregud vill inte till skolan imorn! EUWWWWW!!!


   
Citera
Ämnesstartare

låter 7kt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta fantisera, då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

låter 7kt

jag vet [sad]


   
SvaraCitera

sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du en heting eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Sluta fantisera, då.

kan inte rå för det, dom dyker upp ibland.. och nu talar jag inte om sånna här fantasier utan mer normala roliga fantasier om hur människor som går förbi kan vara för personer typ hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde att jag skulle orka läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

är du en heting eller?

vet inte, är väl okej.. men när jag gick i ettan i gymnasiet så skulle jag säga hej då till honom och när jag vände mig om såg jag att han stog o stirra på min gött. han hoppade till när han såg att jag märkte o ba "ehh hej då! heheh..." och så gick jag snabbt därifrån. WIERD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gwar:

vet inte, är väl okej.. men när jag gick i ettan i gymnasiet så skulle jag säga hej då till honom och när jag vände mig om såg jag att han stog o stirra på min gött. han hoppade till när han såg att jag märkte o ba "ehh hej då! heheh..." och så gick jag snabbt därifrån. WIERD

gött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

akademus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

gött?

det är slang för rumpa [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gwar:

det är slang för rumpa [shake]

aldrig hört. Så han kolla på din rumpa asså...det betyder ju inte att han gillar dig. det betyder bara att han är en man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

aldrig hört. Så han kolla på din rumpa asså...det betyder ju inte att han gillar dig. det betyder bara att han är en man.

nej det vet jag inte heller men jag berättade bara vad som hände


   
SvaraCitera