Aviseringar
Rensa alla

Min lärare är jätte elak mot mig


Ämnesstartare

Det hade börjat på sportlov och då hade han tvingat mig städa saker som nån annan gjort, Vi bråkade lite men sen orkade jag inte. I klassrummet sa han att jag ska byta plats för att mina vänner snackar med varann och han skriker dom drar mig "JAG SKA NT BYTA PLATS" fatta nångång idag ASSÅ NEJ HEJDÅ VEM ORKAR JAG E JÄVLIGT ARG.


   
Citera

vad är det som är elakt hos honom? snarare du som är elak


   
SvaraCitera
sies
 sies

Om du blev ensamt tillsagd att städa upp något så ska han inte få göra så. Speciellt när det inte är du som stökat ner. 

Och när du säger att du fick byta plats för att dina vänner snackade, snackade du också eller bara de? Ifall bara de snackade så kan du prata med din rektor angående hans beteende. Hans ska inte straffa dig för något andra gör. Om det nu är så att du snackat med dessa vänner när ni egentligen ska vara tysta och arbeta så får du lära dig att skolan går man inte för att träffa vänner. När du snackar så är du självisk och stör du de andra i klassrummet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
vad är det som är elakt hos honom? snarare du som är elak

Tycker du jag är elak?

idag så sparkade en kille mig i magen.
jag har mens och blev skit arg så jag puttade han. Då skrwk läraren på mig och jag sa förlät. Sen stirrade han på mig som att jag vore dum i huvet. Jag gick tilm omklädningrummet  för jag orkar inte med att han är på mig. Srn gick jag upp för att gå till gympan och så skrek han på mig. En gång sa han att min mamma inte uppfostrar mig bra. Han har också sagt att jag är sjuk. Tycker du det är rätt att dina vönner snacjar och du säger verklugen inget och så säger han till dig att byta plats. Nej. Exakt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Om du blev ensamt tillsagd att städa upp något så ska han inte få göra så. Speciellt när det inte är du som stökat ner. 

Och när du säger att du fick byta plats för att dina vänner snackade, snackade du också eller bara de? Ifall bara de snackade så kan du prata med din rektor angående hans beteende. Hans ska inte straffa dig för något andra gör. Om det nu är så att du snackat med dessa vänner när ni egentligen ska vara tysta och arbeta så får du lära dig att skolan går man inte för att träffa vänner. När du snackar så är du självisk och stör du de andra i klassrummet. 

Jag var helt tyst HELT TYST och han bad mig byta plats.


   
SvaraCitera

hxiley:
vad är det som är elakt hos honom? snarare du som är elak

Hur är hon elak?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Annalovalia :

Jag var helt tyst HELT TYST och han bad mig byta plats.

Jag tycker du ska prata med rektorn på din skola.

Försök spela in hans beteende, med video eller ljud vilket som passar dig bäst för stunden. 


   
SvaraCitera