Aviseringar
Rensa alla

Min lillasyrra har blivit helt konstig


Ämnesstartare

Sen min lillasyrra började spela habbo har hon blivit helt störd..
eller hon säger mer konstiga ord för att vara 8 år iaf.
och hon är skit taskig mot folk där..
men det jobbigaste är att hon ger ut MIN facebook och bdb till massa konstiga killar som typ är 20 år där..
och mina föräldrar tror inte på mig !!!.. och hon lyssnar inte när jag säger till henne ..
vad ska jag göra för att mina föräldrar ska tro på mig ?? och vad tycker ni att dom ska göra ? för dom tycker det är taskigt att inte låta henne ha det


   
Citera

om jag var du så skulle jag logga in på hennes habbo ge bort alla möbler pengar o va som ens finns där o sen radera ha ha ha ha ha ha ha ha ha

men det e ba jag


   
SvaraCitera

Alltså ni är små barn som ska vara ute och leka och inte sitta och nörda obevakade framför datorn, inte hon iaf. Vad har ni för föräldrar egentligen???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

om jag var du så skulle jag logga in på hennes habbo ge bort alla möbler pengar o va som ens finns där o sen radera ha ha ha ha ha ha ha ha ha

men det e ba jag

hahahah.. men kan inte hennes lösenord [sad]


   
SvaraCitera

Angelize:

om jag var du så skulle jag logga in på hennes habbo ge bort alla möbler pengar o va som ens finns där o sen radera ha ha ha ha ha ha ha ha ha

[love]


   
SvaraCitera

isola:

Vad har ni för föräldrar egentligen?

Haha. Visserligen håller jag med dig i smått men det är inte direkt längre så att småbarn nu ska tälja en smörkniv eller något. Låt dom sitta och nöta habbo så kanske dom blir skickliga affärsmän [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Alltså ni är små barn som ska vara ute och leka och inte sitta och nörda obevakade framför datorn, inte hon iaf. Vad har ni för föräldrar egentligen???

sånna föräldrar som inte har några regler.. jo en .. att jag måste vara 13 för att pierca mig ..
men hon vill inte ens vara med kompisar längre hon spelar bara habbo och om hon får datorförbud börjar hon gråta och skrika sen så får hon sitta vid datorn..
min kusin som är 7 är exakt likadan alltså med habbo..


   
SvaraCitera

"Intelligenta människor manipulerar man till respekt, idioter slår man."


   
SvaraCitera

x_marty:

nu ska tälja en smörkniv eller något.

Leka = tälja smörknivar?

vetinte1999:

jo en .. att jag måste vara 13 för att pierca mig ..

Du bör vara äldre för att korrekt kunna sköta om den!

vetinte1999:

men hon vill inte ens vara med kompisar längre hon spelar bara habbo och om hon får datorförbud börjar hon gråta och skrika sen så får hon sitta vid datorn..
min kusin som är 7 är exakt likadan alltså med habbo..

Mesigt av dem. Säg åt dem att tvinga ut henne.


   
SvaraCitera

isola:

Leka = tälja smörknivar?

Sisådär 85% av alla registrerade medlemmar ser ut att vara drängar eller bosatta i mindre orter, sysselsättningen kunde sett ljusare ut än att bara tälja smörknivar men vem vet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du bör vara äldre för att korrekt kunna sköta om den!

ne 13

isola:

Mesigt av dem. Säg åt dem att tvinga ut henne.

dom säger bara att hon inte behöver gå ut om hon inte vill..
och man kan ju inte ta datorn ifrån henne heller eftersom det är hennes..
och om man gör det använder hon min lillebrors dator och om man tar den så använder hon min mammas dator och den får man inte ta ..
och sen så kan hon sitta uppe på nätterna i smyg och spela habbo ..


   
SvaraCitera

x_marty:

Sisådär 85% av alla registrerade medlemmar ser ut att vara drängar eller bosatta i mindre orter, sysselsättningen kunde sett ljusare ut än att bara tälja smörknivar men vem vet. [wink]

Haha men då ska de ju ta sin fästingspruta, sin filt och en kompis om de har, och gå ut!!!!!
När jag var liten så lekte vi, badade, gungade osv osv.
Åh vill att alla barn ska få ha det så. [sad]


   
SvaraCitera

Haha shit, visste inte ens om att Habbo fortfarande fanns. Hade en kort Habboperiod när jag var typ 12.

Har inga tips till lösningen på ditt problem, srry. [sad] Skvallra till mami/papi


   
SvaraCitera

isola:

När jag var liten så lekte vi, badade, gungade osv osv.

Samma här, vi stack jämt ut för att bada, softairgun krig mot andra bostadsområden, cykla etc. Men just nu är det ju 16 grader ute och inte en skymt av solen i Stockholm på fyra dagar, vart är världen på väg.


   
SvaraCitera

x_marty:

en just nu är det ju 16 grader ute och inte en skymt av solen i Stockholm på fyra dagar, vart är världen på väg.

I min del av Sthlm så är det varmt och skönt. Så jag ska gå ut nu ciaooo


   
SvaraCitera