Aviseringar
Rensa alla

Min lillebror blev sur på mig


Ämnesstartare

Bara för att jag hällde en hink vatten över honom för att väcka honom till skolan igår. Han vaknar ju aldrig annars [shake] Han borde ju tacka mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du är ond. Hoppas han väcker dig med att kasta snö mitt i natten innanför dina kläder. Jag lovar dig, det bränns! Du är ond. Du borde straffas.

Faktiskt skulle det kunna ses som brottsligt. Jo, för folk som klippt av kollegers hår har dömts för misshandel! Så passa dig, du onskefulla troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trollololooolol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k00l story bro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Du är ond. Hoppas han väcker dig med att kasta snö mitt i natten innanför dina kläder. Jag lovar dig, det bränns! Du är ond. Du borde straffas.

Nu var det inte natt utan morgon och han skulle gå till skolan. Jag gjorde honom en tjänst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessie, du läser ju som fan läser bibeln. Jag sa att han skulle göra det, att jag hoppades att han skulle väcka dig I NATTEN, i hämnd!

Han skulle nog göra dig en större tjänst än den du gav honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Dessie, du läser ju som fan läser bibeln. Jag sa att han skulle göra det, att jag hoppades att han skulle väcka dig I NATTEN, i hämnd!

Min poäng var att det inte kan jämföras. På natten ska man sova. Inte på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju helt otrolig.

*bockar av*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

riktigt bra gjort [y]


   
SvaraCitera