Aviseringar
Rensa alla

Min lillebror och katten.


Ämnesstartare

Vi har en jättesöt vild kattunge, hon föddes någon gång i slutet av Juli.[blush]
Iaf, hon är väldigt busig och så och allting slutar alltid med att min lillebror får ett utbrott och slår till katten eller låser in henne i en bur och täcker den med filtar så att hon inte ser någonting och slår på buren.

Har förklarat för honom att det inte är okej att han gör så och sagt till honom på skarpen tusen gånger, är orolig för katten, ser alltid henne på fönster karmen med tassarna fastklistrade mot fönstret. (Alltså inte bokstavligt fastklistrade...[mad])

Vet inte hur jag ska göra för att min störda bror ska sluta[mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Hur gammal är idioten?

döda honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Hur gammal är idioten?

Han är 11[sad]

Klorofyl:

döda honom

Vill lite[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fy så äckligt! Blir det jättejobbigt får du ta henne under armen och bo med mig, Lova skulle nog gilla sällskapet. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lås in honom i en bur, täck den med filtar och slå på buren [sad]


   
SvaraCitera

mehh!!!![surprised] fan va taskig!!! katten är värd mer än din djurmisshandlade bror!!!! stäng in din bror i en bur och slå på den!!![mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

mehh!!!![surprised] fan va taskig!!! katten är värd mer än din djurmisshandlade bror!!!! stäng in din bror i en bur och slå på den!!![mad][mad]

Unexpected:

lås in honom i en bur, täck den med filtar och slå på buren [sad]

Barn behöver man inte straffa med våld, det går säkert att få honom att lära sin läxa mycket bättre om man känner honom, som tråd-skaparn troligtvis gör...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du ska bryta armen på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Barn behöver man inte straffa med våld

tssss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad har idioten för fel!!![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][mad] men om han låser in henne i buren, lås upp buren och ta ut katten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skär av kuken på din bror och ge till katten att äta upp. Hjälper inte det får du slå honom hårt i huvudet så att han hamnar i koma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Barn behöver man inte straffa med våld, det går säkert att få honom att lära sin läxa mycket bättre om man känner honom, som tråd-skaparn troligtvis gör...

Ungar förstår ingenting. De är totalt hjärndöda.


   
SvaraCitera