Aviseringar
Rensa alla

Min lillesyster röker CB


pink_lover:

mina syskon skulle inte bty sig och jag rökte CB -.- seriös är 100 % säkert på det

Då tar du hand om dig själv istället, om det inte finns andra som gör det. Det finns smartare sätt att försöka få uppmärksamhet på.


   
SvaraCitera

isola:

Då tar du hand om dig själv istället, om det inte finns andra som gör det. Det finns smartare sätt att försöka få uppmärksamhet på.

mörda,dricka,knarka eller röka?[rolleyes]


   
SvaraCitera

pink_lover:

mörda,dricka,knarka eller röka?[rolleyes]

Upprepar

isola:

Det finns smartare sätt att försöka få uppmärksamhet på.


   
SvaraCitera

isola:

Upprepar

jag försöker inte få uppmärksamhet[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitt och gråt och snacka skit om dig själv till henne och säg att du inte kan göra nått åt att hon Röker!! men att du skulle vilja


   
SvaraCitera

pink_lover:

jag försöker inte få uppmärksamhet[zzz]

Jo vännen, men det är förståeligt.


   
SvaraCitera

isola:

Jo vännen, men det är förståeligt.

och vrf skulle jag ha uppmärksamhet???????????så jag åker fast öh?skulle inte tro det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

säg att hon inte borde

Det hjälper säkert[wink]
Du måste ju säga till henne på skarpen[no-no]


   
SvaraCitera

paras:

Jag tror det är delvis mitt fel. Jag har inte alltid varit en bra förebild. Hon är 13 år bara... tänk så hamnar hon i ett missbruk (typ heroin) och dör och då är det mitt fel. Jag skulle inte palla att leva själv då.

hahaha fett skön röka CB när man är 13 år [y]


   
SvaraCitera

Woho:

Det hjälper säkert[wink]

men vad annars liksom [crazy]


   
SvaraCitera

hon kmr ur det, förr lr senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök med henne det är ju inte livsfarligt när hon tar det lungt med det och prata om det om risker m.m


   
SvaraCitera

Alltså jag är inte så där jättanti CB men när man 13 lär det ju möjligtvis ha effekter på utvecklingen.


   
SvaraCitera

Visa den här dokumentären: http://svtplay.se/v/1935121/vetenskapens_varld/del_9_av_18__sanningen_om_cannabi...

Den är oerhört objektiv och en vän som röker på berättade att han har en rätt ny bild av sitt rökande. Bland annat berättar dem tydligen att det är mest farligt för dem under 15 år.

I annat fall kan du också dra alla hälsoparereller som gäller för vanlig rökning såsom saggiga bröst, utsliten hud och fertil-risken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men vad annars liksom

Vad sägs som, röker du mer cb så får du fett med stryk![no-no]


   
SvaraCitera