Aviseringar
Rensa alla

Min mamma fick reda på att jag är bög (bisexuell).


Ämnesstartare

Japp, så här leder storyn. Förra helgen ville min pojkvän sova över hos mig, min mamma undrade vart han skulle sova och då sa jag "Med mig i min säng!". Hon sa va? och jag bara gick upp till mitt rum. Timmar senare så fick jag meddelande av pojkvännen att hans pappa ville prata med min mamma om det hela o vart han skulle sova osv...
Jag vet inte vad pv'ns pappa sa till min mamma, en sak tror jag att han sa att jag och min pv är ihop sen blev det tyst. Pv'n kom över, sov över, sen åkte han hem nästa dag på kvällen. Mamma gick in i mitt rum och jag frågade "Hej! :D, Hur mår du?!" hon sa "Vad tror du? Jag visste inte att du gillar killar." och där hände allt, mamma vet nu.

Sorry for my Swedish grammar, It's a disgusting language and I'm not even trying my best when using it.


   
Citera
Haien

Ok 


   
SvaraCitera

Nice stolt över dig


   
SvaraCitera

Så skulle jag nog också ha reagerat första gången (om jag hade vart i din mammas sits) det viktigaste är väl vad som händer härdan efter och om din pojkvän börjar betee sig främmande för dig, eller någon annan i din närhet. Jag har blivit bra på att känna av mina föraningar och litar på de så fort jag får fjärilar i magen typ. Så om du vet att du trivs bra med din familj kommer det säkert att lösa sig, sen vet jag ju inte hur väl du känner din pojkväns familj och hur reaktionerna där är. Din mamma kanske accepterar det och fortsätter dagarna  som vanligt, för din skull, självklart tror jag att hon säkert går och tänker om scenen i huvudet då hon fick reda på att du hade en pojkvän. 
*sänder dig en kram!* 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Så skulle jag nog också ha reagerat första gången (om jag hade vart i din mammas sits) 

hmmm..?


   
SvaraCitera

du sa jag ska öva svenska och blocka. du ochså dålig


   
SvaraCitera

Nima Haddad:
du sa jag ska öva svenska och blocka. du ochså dålig

bror chilla lite


   
SvaraCitera

Dennisz99:

bror chilla lite

nej han taskig


   
SvaraCitera

Nima Haddad:

nej han taskig

Vad har han gjort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennisz99:

Vad har han gjort?

Han/Hon PMade mig "varför du mask", jag svarade med "Lär dig svenska." och blockerade han/hon.
Men om han/hon tycker jag är elak så kan väl han/hon gå och gråta i hörnet, jag är iaf inte så känslig.


   
SvaraCitera

Eftersom att hon inte visste om din läggning innan och du bara ''Med mig i min säng!'', blev det nog lite av en chock, hade hon fått reda på det tidigare så hade hon med högsta sannolikhet inte agerat så.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Eftersom att hon inte visste om din läggning innan och du bara ''Med mig i min säng!'', blev det nog lite av en chock, hade hon fått reda på det tidigare så hade hon med högsta sannolikhet inte agerat så.

Fast det var ju lite roligt också, samtidigt som han säkert menade allvar i det han sa. Förhoppningsvis är det något man kan skratta och prata om efter många herrans år ^^
...som när min syster skulle presentera sin man hon träffat på nätet för vår mamma. Precis innan de skulle hämta honom någonstans hade hon avslöjat det på ett diskret sätt.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Fast det var ju lite roligt också, samtidigt som han säkert menade allvar i det han sa. Förhoppningsvis är det något man kan skratta och prata om efter många herrans år ^^
...som när min syster skulle presentera sin man hon träffat på nätet för vår mamma. Precis innan de skulle hämta honom någonstans hade hon avslöjat det på ett diskret sätt.

Ja kanske, om hon tyckte det var kul vet vi inte, att Ford tyckte det var kul tror jag inte.
Ja, förhoppningsvis! ^^
Hehe, ja, det är väl lite kul det också! ^^


   
SvaraCitera
Mumzel

Omg so cuuute HAHAHAHHA bra jobbat och modigt att du våga va ärlig om vart han skulle sova


   
SvaraCitera

räkgylfar:

hmmm..?

Jamen shockad blir man ju.


   
SvaraCitera