Aviseringar
Rensa alla

Min mamma går runt och Beter sig konstigt..


Ämnesstartare

Hej. Detta har pågått ganska länge men det e så att min mamma går runt och skrattar eller gör random ljud när hon bara går runt utan anlednin alls :/ och när man frågar henne nått är hon helt off, det är läskigt speciellt när en kompis kommer över


   
Citera
Ämnesetiketter

[smile][bigsmile][smile][bigsmile][wink][crazy]


   
SvaraCitera

har någon annan märkt det?


   
SvaraCitera

är väl trevligt om hon e glad


   
SvaraCitera
Paseo

Det låter väldans konstigt. Har ingen aning vad det kan vara, men det borde kollas upp. Vet dock inte hur. Men du måste kolla upp det.


   
SvaraCitera

gör också så, men jag är inte konstig i alla fall :'>

eller vet inte om jag gör random ljud men kan börja skratta helt utan anledneing ibland, typ om jag kommer tänka på nåt kul lr så[blush]

kan bli jätteawkward om jag sitter på bussen[blush]


   
SvaraCitera
Paseo

Nintendos BFF:

eller vet inte om jag gör random ljud men kan börja skratta helt utan anledneing ibland, typ om jag kommer tänka på nåt kul lr så

haha, så gör jag också. är mer inne i mig själv oftast än vad jag är utanför.

fast det är väldigt konstigt att göra mystiska ljud utan att man gjort det förut och vara helt loj när man frågar saker [n]


   
SvaraCitera

Paseo:

är mer inne i mig själv oftast än vad jag är utanför.

jaaaa precis jag med!!! så blir det liks awkward när det händer nåt roligt i min inre värld, och så kan man inte förklara det roliga för riktiga människor[blush] om jag försöker göra det verkar jag nog bara ännu konstigare så har slutat med det[sad]

Paseo:

fast det är väldigt konstigt att göra mystiska ljud utan att man gjort det förut och vara helt loj när man frågar saker [n]

aaah näh kanske inte är så normalt[sad]


   
SvaraCitera
Paseo

Nintendos BFF:

jaaaa precis jag med!!! så blir det liks awkward när det händer nåt roligt i min inre värld, och så kan man inte förklara det roliga för riktiga människor om jag försöker göra det verkar jag nog bara ännu konstigare så har slutat med de

hahaha jisses skrämmande likt mig. bra att veta att det inte bara är jag, man verkar sannerligen hysterisk eller allmänt knäpp [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Det låter väldans konstigt. Har ingen aning vad det kan vara, men det borde kollas upp. Vet dock inte hur. Men du måste kolla upp det.

Åh det e så jobbigt! :/ 'r rädd att det e nå phsykiskt farligt

Nintendos BFF:

är väl trevligt om hon e glad

Nej, det e konstigt att honn sitter och garvar medans hon diskar utan anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Det låter väldans konstigt. Har ingen aning vad det kan vara, men det borde kollas upp. Vet dock inte hur. Men du måste kolla upp det.

Åh det e så jobbigt! :/ 'r rädd att det e nå phsykiskt farligt

Nintendos BFF:

är väl trevligt om hon e glad

Nej, det e konstigt att honn sitter och garvar medans hon diskar utan anledning


   
SvaraCitera

Din mor måste vara en förbannad rolig människa, som får henne att gå runt att skratta själv åt sig själv.

Är det fel av mig att be om nummer?
Det vore kul att ha kul.


   
SvaraCitera

Paseo:

hahaha jisses skrämmande likt mig. bra att veta att det inte bara är jag, man verkar sannerligen hysterisk eller allmänt knäpp [bigsmile]

haha mmmh, och hatar när folk börjar tjata om att man ska börja förklara vad det var som var man skrattade åt o ba "men jooo säg nu vad det var som var så kul". och särskillt om någon typ pratar med mig men jag egentligen ba sitter i min egen värld och inte riktigt lyssnar egentligen, blir jätteawkward då[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Din mor måste vara en förbannad rolig människa, som får henne att gå runt att skratta själv åt sig själv. Är det fel av mig att be om nummer?Det vore kul att ha kul.

Ganska fel av dig faktiskt, haha.
Men seriöst, det är helt tyst och hon börjar garva och göra konstiga ljud?


   
SvaraCitera
Paseo

Nintendos BFF:

och hatar när folk börjar tjata om att man ska börja förklara vad det var som var man skrattade åt o ba "men jooo säg nu vad det var som var så kul".

ah eller hur och min syster brukar alltid reta mig för det [sad] ibland får jag helt sjuka tankar som ingen annan skulle förstå det roliga i


   
SvaraCitera