Aviseringar
Rensa alla

Min mamma kommer döda mig!


Ämnesstartare

Reeeetooo:
Slå ner henne 

Nej-.-


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

Blir röd i ansiktet lätt, alla kan se mig i idrottskläder! Jag hatar att bli svettig. Och en annan anledning som jag inte kan berätta 

Det blir de andra oxå och de har oxå idrottskläder
och vet du... Det finns duschar


   
SvaraCitera

försök resonera med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Det blir de andra oxå och de har oxå idrottskläder
och vet du... Det finns duschar

Men det är inte så lätt för mig för jag trivs inte i idrottskläder och jag hatar att duscha bland folk och visa min kropp. Så fort man gör minsta lilla fel på idrotten klagar alla och kommenterar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
försök resonera med henne

Går inte har redan försökt när jag säger att jag inte vill va med på idrotten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
försök resonera med henne

Går inte, har redan försökt men hon fattar inte att jag hatar idrotten och tycker det är jobbigt. Hon säger att det bara är att bita ihop och gå på idrotten. 


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

Men det är inte så lätt för mig för jag trivs inte i idrottskläder och jag hatar att duscha bland folk och visa min kropp. Så fort man gör minsta lilla fel på idrotten klagar alla och kommenterar. 

Acceptera dig själv. Det är nog fler än du som tycker. Jag tyckte det förut och använde converse för att gympaskor var 'såå fult'. Nu bryr jag mig inte. Ignorera kommentarerna


   
SvaraCitera

Tiiiiilde:

Går inte, har redan försökt men hon fattar inte att jag hatar idrotten och tycker det är jobbigt. Hon säger att det bara är att bita ihop och gå på idrotten. 

Provat prata med läraren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Provat prata med läraren?

Oh ja om jag har. Han är precis som min mamma. Säger att det bara är att bita ihop o gå på idrotten 


   
SvaraCitera

om du tycker det e jobbigt med kommentarerna som fälls av kompisarna är det lärarnas ansvar, ta upp det igen. ge dig inte 


   
SvaraCitera

Tiiiiilde: Vad ska jag göra?

Skylla dig själv.


   
SvaraCitera

Döda henne först.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Skylla dig själv.

hon ska skylla sig själv för att hon mår dåligt över sin kropp?

ont: förklara för henne varför du inte är med och att du tycker att det är jobbigt, hon förstår förhoppningsvis. 


   
SvaraCitera

så länge hon inte slår dig är det väl ok?? det går över, hon kommer förhoppningsvis förstå & försöka lösa det. oroa dig ej


   
SvaraCitera

Tjohej:

Skylla dig själv.

Varför?


   
SvaraCitera