Aviseringar
Rensa alla

Min mamma säger att jag måste ringa sjukvårdsupplysningen!!!


Ämnesstartare

men jag vågar inte [cry][blush]
Ska jag vara duktig flicka och göra som mamma säger ändå? [sad]

Mer diskussionunderlag:
När ska man egentligen ringa dit? Har aldrig gjort det och känner mig mest till besvär och så, tror inte att min problem är värt att slöa deras tid på. Är det ok att ringa för småsaker? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

ring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

ring.

Motivera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad har du för problem?[confused] Känns lite sådär att bara ringa dit för skojs skull[smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Motivera.

Nintendo:

göra som mamma säger[sad]

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är ju bara att ringa har du tur kanske du till och med får prata med någon riktigt vettig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Vad har du för problem?

Har ont i lungorna och så är det lite tungt att andas.
Ej så konstigt eftersom jag har allergisk astma och det är pollen och fuktig luft ute = sämsta förutsättningarna. Mamma säger ändå att jag ska ringa, eftersom medicinen inte har hjälpt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har ont i lungorna och så är det lite tungt att andas.
Ej så konstigt eftersom jag har allergisk astma och det är pollen och fuktig luft ute = sämsta förutsättningarna. Mamma säger ändå att jag ska ringa, eftersom medicinen inte har hjälpt

Men då är det klart att du ska ringa. De kommer antagligen inte ha någon bra lösning men man kanske har tur[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har ont i lungorna och så är det lite tungt att andas.

RING!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ringt dit för meningslöst skit några gånger när jag känt mig extra hypokondrisk.
Ring bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukvårdupplysningen är till för att avlasta akutmottagnignarna/kurera hypokondriker. Ring. Nu.
För jag säger så.


   
SvaraCitera