Aviseringar
Rensa alla

Min mamma "slår" mig?


Amandaisinmyhead: ja så gör hon med mig med, men vad ska man göra man kan ju inte precis anmäla det? och dessutom hon kanske bara säger sånt för är jävligt arg utan att mena det, det brukar man ju göra när man är riktigt förbannad det brukar jag göra i alla fall

Försöka lyssna så lite som möjligt och hålla sig på avstånd, flytta om man bor ihop osv.


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead:

ja det är för hon har kommit på mig när jag har laxerat eller tränat i smyg eller gömt undan maten för det enda hon vill att jag ska bli frisk och hon tror jag inte vill det när jag håller på sådär i smyg. och om jag inte blir frisk och håller på med min sjuka ätstörnign och anorexi tankar förstör jag famlijen så hon och min pappa kommer skiljas säger hon 

jobbigt att ha så mycket press på sig?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Det låter tungt att bära på sånna här funderingar. Jag tror att du innerst inne vet att det är helt fel och att en mamma bör ha en helt annan relation med sitt barn. Jag tycker verkligen att du ska gå till en kurator och prata om detta. Det är i allra högsta grad psykisk misshandel om inte annat. Gå till kurator eller ring ungdomsmottagningen imorgon, snälla? Hjärta


   
SvaraCitera

Medhåller föregående talare Tumme upp Också, hur är din pappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Försöka lyssna så lite som möjligt och hålla sig på avstånd, flytta om man bor ihop osv.

jag vill flytta och det vill hon med jag ska göra men, jag har en hund som är min och om jag flyttar kommer jag aldrig få se han igen eftersom min mamma säger att han står under hennes namn på ett jävla papper och han är verkligen min bästavän och min bebis typ haha låter töntigt men jag hoppas du förstår vad jag menar, han är den enda som håller mig hemma typ och min lilla syster. men min mamma är inte bara så mot mig utan mot min lillasyster och min pappa. hon har slått min pappa med och hon gör det fortfarande ibland när hon är riktigt arg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jobbigt att ha så mycket press på sig?

haha du ska inte veta hur mycket press jag har, vet inte hur jag ska klara mig helt ärligt eller om det är bara jag som är för svag och gnällig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Det låter tungt att bära på sånna här funderingar. Jag tror att du innerst inne vet att det är helt fel och att en mamma bör ha en helt annan relation med sitt barn. Jag tycker verkligen att du ska gå till en kurator och prata om detta. Det är i allra högsta grad psykisk misshandel om inte annat. Gå till kurator eller ring ungdomsmottagningen imorgon, snälla? Hjärta

önskar jag kunde men jag är så rädd att jag ska göra den här lilla saken till en stor grej typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Medhåller föregående talare Tumme upp Också, hur är din pappa?

min pappa är typ den snällaste i världen, min mamma är likdan mot han också när hon blir riktigt arg på honom hon har slått honom några gånger ibland eller knuffat bara, men min pappa har gått in i väggen och min mamma säger det är pga mig eftersom jag är typ så sjuk i min sjukdom 


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead: åter töntigt men jag hoppas du förstår vad jag menar

Jag förstår.
Om hon är så aggressiv kanske hon lyssnar på aggression, har du inget annat val så slå skiten ur henne och tala om att du kommer att flytta med hunden och att hon får acceptera läget.


   
SvaraCitera

"önskar jag kunde men jag är så rädd att jag ska göra den här lilla saken till en stor grej typ.."

Hehe, din mamma har redan gjort en stor grej utav det... Hon borde diskuteras över. Tycker ni ska snacka med henne och om det inte bättras så bör ni kontakta snubbar som har hand om myndigheten. Anser att detta är bäst P.G.A. att ingen av er pappa, mamma, du (systrar) eller ens hunden tycker det är bekvämt hemma då det går till sådär i ert hushåll då och då Ledsen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Amandaisinmyhead: önskar jag kunde men jag är så rädd att jag ska göra den här lilla saken till en stor grej typ..

Det är ingen liten sak! Ingen ska behöva höra det som din mamma säger till dig! Gå och prata med någon.. berätta att du känner dig orolig över att du berättar det, de kan hjälpa dig, de kommer inte köra över din vilja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Jag förstår.
Om hon är så aggressiv kanske hon lyssnar på aggression, har du inget annat val så slå skiten ur henne och tala om att du kommer att flytta med hunden och att hon får acceptera läget.

haha även hon är typ 100 kg större än mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Jag förstår.
Om hon är så aggressiv kanske hon lyssnar på aggression, har du inget annat val så slå skiten ur henne och tala om att du kommer att flytta med hunden och att hon får acceptera läget.

tror du jag hade vunnit i så fall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
"önskar jag kunde men jag är så rädd att jag ska göra den här lilla saken till en stor grej typ.."

Hehe, din mamma har redan gjort en stor grej utav det... Hon borde diskuteras över. Tycker ni ska snacka med henne och om det inte bättras så bör ni kontakta snubbar som har hand om myndigheten. Anser att detta är bäst P.G.A. att ingen av er pappa, mamma, du (systrar) eller ens hunden tycker det är bekvämt hemma då det går till sådär i ert hushåll då och då Ledsen

du har rätt, vi borde prata med henne men jag tror inte jag kan göra det själv utan jag behöver min systers och min pappas hjälp men min pappa kommer aldrig gå med på att hjälpa mig eftersom han är rädd för henne och han älskar min mamma väldigt mycket fast hon är så elak mot honom 


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead: tror du jag hade vunnit i så fall?

Förmodligen inte, det är ett väldigt desperat drag.
jag har inga bra idéer tyvärr.


   
SvaraCitera