Aviseringar
Rensa alla

min mamma slog mig


Ämnesstartare

Asså nu orkar jag inte mer verkligen det har gått över gränsen. Min lilla syster ljög om att jag åt chocklad och då skrek min mamma på mig och slog mig hårt framför alla mina släktingar. Varför hatar min familj mig jag har inte gjort något


   
Citera
Ämnesstartare

Min familj hatar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sparka kärringen mellan benen och slå henne med ett basebollträ.


   
SvaraCitera

Svarta fåret kanske ?


   
SvaraCitera

Usch och fy! finns det någon du kan prata med? Din mamma får inte slå dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polisanmäl.

har du "bevis" i form av blåmärke eller så?


   
SvaraCitera

Det här var väl inga jätteutvecklande svar. Tråkigt om din mamma slog dig, bästa lösningen är väl kanske inte att gå till polisen.

Om det inte har hänt förut så borde du nog försöka reda ut det med henne men om det är något som händer ofta så borde du nog prata med någon annan vuxen du litar på, i skolan till exempel.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Ta ett samtal med henne och beskriv hur du känner dig. Och för att hålla på med hon berätta även dom juridiska konsekvenser hon kan få om det händer igen. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Servi vestrum:  bästa lösningen är väl kanske inte att gå till polisen.

helst hade man ju skött vedergällningen själv ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas:
Asså nu orkar jag inte mer verkligen det har gått över gränsen. Min lilla syster ljög om att jag åt chocklad och då skrek min mamma på mig och slog mig hårt framför alla mina släktingar. Varför hatar min familj mig jag har inte gjort något

Slå tillbaka xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:
polisanmäl.

har du "bevis" i form av blåmärke eller så?

Om du polisanmäler får du aldrig se henne igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl inte! Du kommer förstöra ditt liv ännu mer. Prata med din mamma, att du inte orkar med livet längre och att du skärt dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skaninte göra det. 🙂 aldrig i livet. Jag ska snacka med henne 🙂


   
SvaraCitera