Aviseringar
Rensa alla

min mamma tycker jag är dum i huvudet..


Ämnesstartare

S3ON:
Du hallucinerar med stor sannolikhet. Hur mår du? Är du stressad? Någonsin testat någon narkotikaklassad drog?

jag mår bra, är alltid stressad, aldrig testat någon narkotikaklassad drog eller någon annan sorts drog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Säger hon att du är dum i huvudet när du säger att du hör och ser saker som inte finns? 🙁

andar finns. och det är andar jag ser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Du skulle läsa en gammal bok som jag hade en gång Förvirrad Var tvungen att göra mig av med den.

kommer du ihåg vad den heter? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Minns man saker när man är död? 

det klart man minns. din ande vakar över folk eller dom du gillade. man brukar ju bevaka sina nära och kära så man minns väl saker och ting. men jag tror inte man kommer ihåg matematik. Mycket glad


   
SvaraCitera

sarab00:

det klart man minns. din ande vakar över folk eller dom du gillade. man brukar ju bevaka sina nära och kära så man minns väl saker och ting. men jag tror inte man kommer ihåg matematik. Mycket glad

Det är nog stressen som orsakar det där i ditt huvud. :/ 

sarab00: är alltid stressad


   
SvaraCitera

S3ON: Någonsin testat någon narkotikaklassad drog?

Så man kan inte få problem av drogen innan den är klassad? Okdåvetjag. Tänker tänker testa den här "nya" opiaten i så fall (är en drog som funnits PISSLÄNGE, men ej klassats efter som att nästan ingen har brukat den, tills nu), visst folk dör som flugor av den, men säger du att det inte är farligt tills det är klassat så är det ju värt att prova liksom!!!!!!!!!!!!!!!

Fattar vad du menar dock, men det är rätt dumt att skriva sådant som saker du inte vet ett skit om.


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Så man kan inte få problem av drogen innan den är klassad?

det skrev jag ej 

Geigerzähler: Tänker tänker testa den här "nya" opiaten i så fall

drugs ain't good for ya giiiiiiirl

Geigerzähler: rätt dumt att skriva sådant som saker du inte vet ett skit om.

vet en del 


   
SvaraCitera

S3ON: det skrev jag ej

Du frågade om hon testat någon narkotiklaklassad drog, men det finns droger som inte är klassade och minst lika farliga/farligare än många narkotikaklassade. En person som kan någonting om droger hade frågat "Har du testat någon drog?".


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Du frågade om hon testat någon narkotiklaklassad drog, men det finns droger som inte är klassade och minst lika farliga/farligare än många narkotikaklassade. En person som kan någonting om droger hade frågat "Har du testat någon drog?".


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Du frågade om hon testat någon narkotiklaklassad drog

ja

Geigerzähler: det finns droger som inte är klassade och minst lika farliga/farligare än många narkotikaklassade.

ja

Geigerzähler: En person som kan någonting om droger hade frågat "Har du testat någon drog?".

nej pga kaffe är en drog, och jag har då aldrig hört talas om någon som har hallucinerat av kaffe :s 


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Så man kan inte få problem av drogen innan den är klassad? Okdåvetjag. Tänker tänker testa den här "nya" opiaten i så fall (är en drog som funnits PISSLÄNGE, men ej klassats efter som att nästan ingen har brukat den, tills nu), visst folk dör som flugor av den, men säger du att det inte är farligt tills det är klassat så är det ju värt att prova liksom!!!!!!!!!!!!!!!

Fattar vad du menar dock, men det är rätt dumt att skriva sådant som saker du inte vet ett skit om.

Haha orka överanalysera?


   
SvaraCitera

S3ON: nej pga kaffe är en drog, och jag har då aldrig hört talas om någon som har hallucinerat av kaffe :s

Hade hon svarat "Kaffe" så hade du kunnat svara "Okej, då är det ingen fara!" hade hon svarat någon annan potentiellt farlig drog (som inte är narkotikaklassad) så hade du kunnat råda utefter det. Finns en massa droger som du hallicunerar REJÄLT av men som är helt lagliga, alltså inte narkotiklaklassade.


   
SvaraCitera
Tellus

S3ON: Du hallucinerar med stor sannolikhet.

<3

S3ON: Det är nog stressen som orsakar det där i ditt huvud. :/

<3

isola: Säger hon att du är dum i huvudet när du säger att du hör och ser saker som inte finns? 🙁

<3


   
SvaraCitera
cash
 cash

du är inte galen dem finns. jag trode inte heller på andar tills en dag jag var med och en händelse jag har väldigt svårt att förklara!!!

dessutom går ju allt i naturen i omlåp så varför skulle inte själlen göra det och forskning bevisar att en kropp blir 14 gram lättare efter döden!!!
dessutom är sverige ett fritt land så ta får tro och tycka vad du vill.
och andledningen till att andra inte ser dem är bara dom som tror på det kan se det, och vissa människor är mer eller mindre mottagliga för det.
ps om du har tillgång till tv så kolla på det okända på tv7!!!


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Hade hon svarat "Kaffe" så hade du kunnat svara "Okej, då är det ingen fara!" hade hon svarat någon annan potentiellt farlig drog (som inte är narkotikaklassad) så hade du kunnat råda utefter det.

Nu har hon ju inte ens svarat :s 


   
SvaraCitera