Aviseringar
Rensa alla

Min mens kommer aldrig


Annie05:

Tack för dina fina ord. Jag har ätit mycket idag och vågen visade redan 40 kg. Hur mycket behöver jag gå upp till för att det ska vara hälsosamt och att jag får min mens? Kram

Jag är ingen hälsoexpert eller så, jag skulle tro att en bra vikt för dig vore 50kg, kanske mer rent av sagt, du är ju ung så du ska ju växa också. Så bra att höra att du äter ordentligt nu, fortsätt så så kommer det att bli väldigt bra för dig! Som Time sa kanske det tar år, eller så tar det flera månader, det beror väl på hur länge man svälter sig också, de kvinnor som svält sig i flera år tar det nog också flera år att få mens kan jag tänka mig, nu vet jag inte hur det faktiskt är, det är nog skillnad från fall till fall dessutom.
Fortsätt ät bra så går du upp i vikt och får mer på kroppen, sen kanske det tar tid men du är på rätt väg. Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Jag är ingen hälsoexpert eller så, jag skulle tro att en bra vikt för dig vore 50kg, kanske mer rent av sagt, du är ju ung så du ska ju växa också. Så bra att höra att du äter ordentligt nu, fortsätt så så kommer det att bli väldigt bra för dig! Som Time sa kanske det tar år, eller så tar det flera månader, det beror väl på hur länge man svälter sig också, de kvinnor som svält sig i flera år tar det nog också flera år att få mens kan jag tänka mig, nu vet jag inte hur det faktiskt är, det är nog skillnad från fall till fall dessutom.
Fortsätt ät bra så går du upp i vikt och får mer på kroppen, sen kanske det tar tid men du är på rätt väg. Kram

Jag har fortsatt att äta ordentligt och nu är min morgonvikt 41 kg


   
SvaraCitera

Annie05:

Jag har fortsatt att äta ordentligt och nu är min morgonvikt 41 kg

Det är verkligen bra att höra! En sak bara, ens kroppsvätskor väger ju också, testa att väga dig när du blivit av med dem så får du veta din verkliga vikt. JAg skulle gissa att du kanske vägen 39.5kg i verklig vikt men vad vet jag.
Du gär bra ifrån dig, du är duktig! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Det är verkligen bra att höra! En sak bara, ens kroppsvätskor väger ju också, testa att väga dig när du blivit av med dem så får du veta din verkliga vikt. JAg skulle gissa att du kanske vägen 39.5kg i verklig vikt men vad vet jag.
Du gär bra ifrån dig, du är duktig! Mycket gladHjärta

Hur menar du att jag ska bli av med kroppsvätskorna? Tack så mycket!


   
SvaraCitera

Annie05:

Hur menar du att jag ska bli av med kroppsvätskorna? Tack så mycket!

Med kroppsvätskor menar jag kiss och bajs. Om man inte gjort sig av med det innan man väger sig så blir det underligt. Sen har kroppen naturliga kroppsvätskor som blod och vatten osv som ska vara där, Förlåt jag borde varit tydligare men ville skriva det på ett trevligare sätt. Men du äter på bra, fortsätt så darlig! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Med kroppsvätskor menar jag kiss och bajs. Om man inte gjort sig av med det innan man väger sig så blir det underligt. Sen har kroppen naturliga kroppsvätskor som blod och vatten osv som ska vara där, Förlåt jag borde varit tydligare men ville skriva det på ett trevligare sätt. Men du äter på bra, fortsätt så darlig! 🙂

Tack:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag väger nu 45 kg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):
Du borde va mer orolig över din vikt än mens. Du kmr få mens när du går upp i vikt... när man e så pass underviktig funkar nt kroppen som den ska. Va rädd om dig!

Jag väger nu 45 kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Du är verkligen inte tjock på något sätt, du ser nog mer ut som en anorektiker än som en ''tjockis'' om jag ska vara ärlig. Jag vet inte vad det är för snedvriden syn unga tjejer har numera på kroppsvikt, den är sjuk och det är inte ditt fel Annie, det är vuxnas fel. Du kan lätt gå upp 12kg och du är knappast tjock. En anledning till varför du inte får mens är för att du svälter dig, att få mens för en tjej eller kvinna är ett sundhetstecken och du lever tyvärr inte sunt nu. Tro inte att någon är tjock, bry dig inte för mycket om vad folk tycker, nu svälter du ihjäl dig och det är verkligen inte bra!

Jag väger nu 45 kg


   
SvaraCitera

Annie05:

Jag väger nu 45 kg

Hur lång är du? 45 kg låter lite hur som helst, sen beror det på hur lång du är också, är du 180 är du väldigt underviktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Hur lång är du? 45 kg låter lite hur som helst, sen beror det på hur lång du är också, är du 180 är du väldigt underviktig.

Jag är typ 158-160.


   
SvaraCitera

Annie05:

Jag är typ 158-160.

Du är rätt underviktig skulle jag säga, egentligen borde du nog gå upp typ 10 kilo för att vara normalviktig, det krävs energi av kroppen att kunna få mens så därför är det viktigt att vara normalviktig. Ät ordentligt så kommer det att ordna sig! GladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Du är rätt underviktig skulle jag säga, egentligen borde du nog gå upp typ 10 kilo för att vara normalviktig, det krävs energi av kroppen att kunna få mens så därför är det viktigt att vara normalviktig. Ät ordentligt så kommer det att ordna sig! GladHjärta

Tack för stödet❤


   
SvaraCitera

Annie05:

Tack för stödet❤

Så lite så, sköt om dig nu så blir allt bra! Mycket gladHjärta
Tro på dig själv, du är värdig det, tro inte att du är tjock, det är du verkligen inte. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Det är verkligen bra att höra! En sak bara, ens kroppsvätskor väger ju också, testa att väga dig när du blivit av med dem så får du veta din verkliga vikt. JAg skulle gissa att du kanske vägen 39.5kg i verklig vikt men vad vet jag.
Du gär bra ifrån dig, du är duktig! Mycket gladHjärta

Hej! Jag vet inte om du minns mig men du hjälpte iaf mig när jag var underviktig. Vill bara säga att jag nu väger 50 kg!


   
SvaraCitera