Aviseringar
Rensa alla

Min mjölk tog slut


Ämnesstartare

ditt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
du är ingen kalv så sluta upp med dessa dumheter 

VA?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

isola:

nä menade ej väl

haha

menar inte som i att vilja någon väl, utan som i sannolikt Rodnar men aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

menar inte som i att vilja någon väl, utan som i sannolikt Rodnar men aja

ahaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev d där med aspiefasoner borttaget? visst vare isola som skrev dt allra först och därav blev det en grej? har googlat!!! det ända jag finner är UMare som makes fun of isola med den meningen, inte källan självvvvv. 

isola:

ahaaaa

berätta om du vill Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
blev d där med aspiefasoner borttaget? visst vare isola som skrev dt allra först och därav blev det en grej? har googlat!!! det ända jag finner är UMare som makes fun of isola med den meningen, inte källan självvvvv. 

berätta om du vill Rodnar

Det är ett mindre pk uttryck jag slängde mig med förr ibland, ja. Det finns ju flera sådana här och när ens tålamod tryter så är det lätt att säga sådant till dem/folk som beter sig lite så. MEN DET ÄR ELAKT OCH JAG VEEET DET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är ett mindre pk uttryck jag slängde mig med förr ibland, ja. Det finns ju flera sådana här och när ens tålamod tryter så är det lätt att säga sådant till dem/folk som beter sig lite så. MEN DET ÄR ELAKT OCH JAG VEEET DET

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har antagligen sagt det någon gång irl också då jag för ett tag sedan hörde person använda sig av det och hen är inte en sådan som skulle kunna komma på ngt sådant själv trorjag


   
SvaraCitera

oavsätt så är det bra för det minskar risken att du dör i förtid 😉


   
SvaraCitera