Aviseringar
Rensa alla

Min morbror spårlöst försvunnen.


Ämnesstartare

Idag fick jag reda på att min morbror är spårlöst försvunnen, han har varit försvunnen sen 30 augusti. jag fick reda på det av min klasskompis. jag blev såklart förkrossad eftersom att jag stog honom väldigt nära.

Har någon annan varit med om nått sånt här? kan någon berätta om det ? vet någon hur det känns?
[cry]
http://www.efterlyst.tv3.se/index.php?option=com_content&view=article&id=9180:jo...


   
Citera

Verkar som att din klasskompis stod närmare, som visste det innan dig. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick du reda på att din mors bror är försvunnen, av en kompis?


   
SvaraCitera

30 augusti? Då kan ni inte stå varann nära om du inte visste det innan din kompis sa det[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkj94:

jag fick reda på det av min klasskompis. jag blev såklart förkrossad eftersom att jag stog honom väldigt nära.

FAIL!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min klasskompis kollade på ett program som heter efterlyst det var så han fick reda på det.


   
SvaraCitera

jkj94:

Min klasskompis kollade på ett program som heter efterlyst det var så han fick reda på det.

Men bara erkänn att du inte alls stod din morbror så pass nära som du påstod i toppinlägget! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

30 augusti? Då kan ni inte stå varann nära om du inte visste det innan din kompis sa det[surprised]

Ingen berätta för mig. Jag stod honom väldigt nära när jag var yngre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkj94:

Ingen berätta för mig. Jag stod honom väldigt nära när jag var yngre

Sämst släkt och familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Men bara erkänn att du inte alls stod din morbror så pass nära som du påstod i toppinlägget! [mad]

Nu på senaste tiden har vi inte haft mkt kontakt utom på släkttraffar,begravningar och dop.


   
SvaraCitera

jkj94:

Nu på senaste tiden har vi inte haft mkt kontakt utom på släkttraffar,begravningar och dop.

Det är alltså ett erkännande från din sida? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Sämst släkt och familj.

mm, vet. min familj kan aldrig prata med mig. dom liksom glömmer bort mig verkar det som ibland..


   
SvaraCitera

jkj94:

Ingen berätta för mig. Jag stod honom väldigt nära när jag var yngre

Men ofta, din mamma måste ju vetat de iaf..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkj94:

mm, vet. min familj kan aldrig prata med mig. dom liksom glömmer bort mig verkar det som ibland..

Du måste ta ett snack med dem [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det är alltså ett erkännande från din sida? [no-no]

Du fattar ju inte [cry] , har du ens varit med om nått sånt här ? han är min morbror en del av min familj. jag har många glada minnen med honom. jag vill bara att han ska komma tillbaka.


   
SvaraCitera