Aviseringar
Rensa alla

Min moster...


Ämnesstartare

Jag tror jag vill knulla henne om hon inte vore släkt. Jag har massa andledninar til det! Jag tror hon säkert vill ha mig också.

Hon brukar vara med mig när hon hälsa på. Vi prata mycket & skratta. Vi göra saker tillsammans. Hon e mycket ung & kaxig till sättet. ..
Jag ser att hon på sommaren sola på vår balkong. Hon ha en sexig bikini som man knuter med snöre. Ibland så jag kolla på hennes tajta röv när hon sola...
Hon är 22 år & tränar å fixar med sitt utsende mycket. Hon är jävligt fräsh för at vara moster! Hon se ung ut å tajt... jag se 15-16 åringar som ser fula ut jämfört me honne. Hon vara 165 cm å väga max 55 kg å ha långt fint hår till midja som e brunt å blå-bruna ögon. Hon har långa fina ögonfransar å inget hår på benen.... jag ibland se att hon vill ha mig, hon i affär fråga om tröja passa henne tröja var uringad å svart å hennes pattar såg runda å fina ut..

jag borde knulla henne?

ÄNDRAT 2009-01-05 19:55


   
Citera
Ämnesetiketter

lololololol fejk


   
SvaraCitera

Puberteten - isn't it just lovely?


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

lololololol fejk

nej jag loovar, hon vill säkert ha mig hon krama mig å jag känna hennes kropp då . Du inte tor hon vill flirta me mig?


   
SvaraCitera

paras:

jag borde knulla henne?

Ja


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

paras:

nej jag loovar, hon vill säkert ha mig hon krama mig å jag känna hennes kropp då . Du inte tor hon vill flirta me mig?

ofta nån vill ha dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Ja

Du inte tycka det fel är att vilja knulla med sin moster?
Jag har runkat när jag tänke på henne.. jag har snott hennes trosor ett par som jag oxå gömt! jag kolla på bilder i henne i bikini som jag tog på sommar. vi är kompisar ja å hon,,.. men jag vill vara mer än kompisar jag e kåt på henne


   
SvaraCitera

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

paras:

jag har snott hennes trosor ett par som jag oxå gömt

Du är fan creepy [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är din mamma också ung? [badgrin][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

är din mamma också ung? [badgrin][cute]

[mad]va du mena?????? hon vara 34! jag ör inte kåt på min mamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Jag

Dold text: trolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltroll
trolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltroll
trolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltrolltroll


   
SvaraCitera

kör bara[y]


   
SvaraCitera