Aviseringar
Rensa alla

Min mp3 :S


B3ll4
Ämnesstartare

Asså jag skulle precis lyssna på min mp3 och efter några sekunder bara dog den? (den var nästan fulladdad) och det händer inget när man försöker starta den eller när man kopplar den till datorn? :S vad kan vara fel? [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

mp3-spelare för i helvete!


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

vad är det med den? kan den bara gå sönder sådär helt plötsligt :S eller var det för jag satt för nära datorn när jag lyssnade på den? för en kompis sa att mobiler och mp3 och sånt inte tål datorer, men man kopplar ju in dem till datorn? dem måste ju tåla det liksom


   
SvaraCitera

det är ju en förbrukningsvara, bara att köpa ny


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

men den var ju inte så gammal? asså min pappa kommer seriöst att döda mig 😛


   
SvaraCitera

Min har gjort så två gånger, låt den vara ett tag och se. Hur länge har du haft den?


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

JejeX:

Min har gjort så två gånger, låt den vara ett tag och se. Hur länge har du haft den?

Jag har haft den några månader, men asså den har krånglat lite förut typ frusit så att man inte kan göra något med den alls utan att man måste vänta tills batteriet laddat ur. men nu bara dog den helt :S men stängdes din också av och det gick inte att få kontakt med datorn? eller bara frös den medans den fortfarande var på?


   
SvaraCitera

om det är en ipod kan du ju koppla den till datorn och göra en återställning o se om det funkar


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

Stephen:

om det är en ipod kan du ju koppla den till datorn och göra en återställning o se om det funkar

Men det händer ingetting när man kopplar den till datorn? :S den är fortfarande lika död då. himla sorgligt [n]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Har du köpt den på Claes Ohlson?


   
SvaraCitera

B3ll4:

men asså den har krånglat lite förut typ frusit så att man inte kan göra något med den alls utan att man måste vänta tills batteriet laddat ur. men nu bara dog den helt :S men stängdes din också av och det gick inte att få kontakt med datorn?

Som min då.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

JejeX:

Som min då.

Men funkar din nu då? men min är från creative zen och jag har läst mycket nu om att dem inte är bra alls osv, så man kanske borde köpa en ny istället


   
SvaraCitera

du kunde ju kanske ta och förklara lite bättre om du vill ha någorlunda seriösa svar?


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

typlsd:

du kunde ju kanske ta och förklara lite bättre om du vill ha någorlunda seriösa svar?

Jag har ju förklarat exakt vad som är problemet? att den bara stängdes av och att den inte går att starta eller få kontakt med datorn, den är död helt enkelt


   
SvaraCitera