Aviseringar
Rensa alla

min och hönas whinetråd


Ämnesstartare

här är vi ledsna

och såntdär annat mög


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nu har jag två grintrådar

det krävs en mästare för att lyckas förpesta de båda

jag är en mästare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

GRINA DÅ FÖ FAHN


   
SvaraCitera
höna

IDAG KUTADE JAG SOM ETT AS FRÅN MEDIS TILL SÖDRA STATION MEN DU KANSKE INTE VET VAD DET ÄR PGA FRÅN VÄRMLAND MEN IALF

VART HELT SVETTI, FICK ONT I ÖRONEN, HJÄRTKLAPPNING OCH JÄÄÄÄÄÄÄVLA BLODSMAK I MUNNEN

SKA JOBBA IMORN, ÅKA 1, 5 TIMME FÖR ENDAST 4 TIMMARS SLIT MED HALVDÅLIG LÖN

dagens klag, fortsättning följer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

dagens klag, fortsättning följer

jag är besviken över hur lite misär du haft

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
höna

Dan_the_ironman:

jag är besviken över hur lite misär du haft

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

BERÄTTA OM DIN JÄVLA MISÄR SOM SKA VA SÅ MISÄRIG DÅ!!!


   
SvaraCitera
höna

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

BERÄTTA OM DIN JÄVLA MISÄR SOM SKA VA SÅ MISÄRIG DÅ!!!

DEN KOMMER IMORGON.

KAN EJ SKRIVA OM DEN IDAG

SÅ JÄVLA MISÄR ÄR DET WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
höna

Dan_the_ironman:

DEN KOMMER IMORGON.

KAN EJ SKRIVA OM DEN IDAG

SÅ JÄVLA MISÄR ÄR DET WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​​ÖÖÖÖÖÖÖ

JAAAAAAAA FÖRFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN DU MÅSTE JU NYTTJA TRÅDEN LIXXXX WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

IDAG KUTADE JAG SOM ETT AS FRÅN MEDIS TILL SÖDRA STATION MEN DU

vadå det är ju typ två kvarter eller nåt? eller kan man inte gå genom den där lilla parken bara? [sad]


   
SvaraCitera
höna

Nintendos BFF:

vadå det är ju typ två kvarter eller nåt? eller kan man inte gå genom den där lilla parken ba?

sprang över torget, hela vägen till stationen, och genom stationen ner för rulltrappan å lite till asså d e inte långt, men jag är förkyld. det plus klumpiga dr martens, stor väska och tighta jeans gjorde dt inte bättre direkt[blush] har asdålig kondis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

JAAAAAAAA FÖRFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN DU MÅSTE JU NYTTJA TRÅDEN LIXXXX

DET KOMMER

HÅLL TILLGODO WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
höna

Dan_the_ironman:

HÅLL TILLGODO WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

PAPPPA DRAACK UPP ALLT VIN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ JAG SOM VA SUGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

PAPPPA DRAACK UPP ALLT VIN

NU BÖRJAR DET TA SIG

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
höna

Dan_the_ironman:

NU BÖRJAR DET TA SIGWÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖ

HAHAHAHA DE E LIKSOM MER VÄRT ATT WHINA ÖVER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ MEN HÅLLER FAN MED


   
SvaraCitera