Aviseringar
Rensa alla

Min pappa har ställt till det. Helvete!


Ämnesstartare

isola:

Nu vet jag inte hur gammal den här tjejen är, men har hon flera år kvar att bo hemma så känns det säkert konstigt att ngn "okänd" flyttar in.Men som sagt, det är han som bestämmer & passar inte den tillvaron han har att erbjuda så finns det en förälder till.

Men säg det till henne då, Idiot...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon är vuxen och får ta ansvar för det själv

Ja, det har du rätt i. Tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

hon gifte sig nog bara för att få komma till Sverige[zzz]

Ja, det är faktiskt en teori...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var glad att din pappa har hittat någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra inga förhastade slutsatser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

omogen skitunge

Jag tycker nog att hennes pappa verkar ha gjort sig mer förtjänt av det epitetet. [ops] Det formligen stinker gubbsjuka och 40-årskris lång väg, och i flickans kläder hade jag flyttat till mamma direkt.

Gifta sig efter att ha känt varandra i en månad och setts i en vecka, jojo...det verkar ju jättestabilt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Gifta sig efter att ha känt varandra i en månad och setts i en vecka, jojo...det verkar ju jättestabilt.

Rätt länge ändå, om vi ser på dom som drar till Thailand ex så räcker det ju med om dom känt varann i fem minuter så gifter dom sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Rätt länge ändå, om vi ser på dom som drar till Thailand ex så räcker det ju med om dom känt varann i fem minuter så gifter dom sig...

Hur vanligt det är vet jag dock inte, man kan hoppas att det inte är det.

Och folk undrar varför alla skiljer sig stup i kvarten?

Helt makalöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Sug min pung, flata...

Intelligent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp en hakkorsflagga över internet fort som fan och sätt upp den på valfri vägg i ditt rum.


   
SvaraCitera

suzukimethod:

Vad ska jag göra?

Förstår inte riktigt hur du tänker. Du är sur för att du tror att du kommr få det dåligt när hon kommer, men ändå så har du bestämt dig för att göra det ännu sämre för dig själv, din pappa OCH hans nya fru, som troligen inte menar något illa.

Inte för din pappas skull, inte för hans fru skull, för DIN skull, ge kvinnan en chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är nog inte intresserad av en 40-årig gubbe, hon vill bara ha uppehållstillstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Var glad att din pappa har hittat någon.

Det är svårt. Men ja, klart det är roligt att han är lycklig. Jag önskar bara att han hade skött det här lite bättre så att jag kunde vara glad för hans skull.

Ökänd:

Jag tycker nog att hennes pappa verkar ha gjort sig mer förtjänt av det epitetet.

Ja, tyvärr har han nog gått för långt den här gången.

nazgul:

Rätt länge ändå, om vi ser på dom som drar till Thailand ex så räcker det ju med om dom känt varann i fem minuter så gifter dom sig...

Nazgul, snälla.... sluta jävlas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjeak:

Inte för din pappas skull, inte för hans fru skull, för DIN skull, ge kvinnan en chans.

Jag har gett alla hans kvinnor en chans! han har presenterat mig för flera/många kvinnor de senaste 8 åren. jag har varit glad och fäst mig vid dom, och sen helt plötsligt lämnar han dom och skaffar en ny tjej.
Det är inte så lätt som det låter. Jag är ingen omogen skitunge. Jag har tvärtom fått höra många gånger att jag är mogen och intelligent.

Bulldeg:

Hon är nog inte intresserad av en 40-årig gubbe, hon vill bara ha uppehållstillstånd.

Det är en till sak jag är orolig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bulldeg:

Hon är nog inte intresserad av en 40-årig gubbe, hon vill bara ha uppehållstillstånd.

Känner mig otroligt cynisk idag och håller med dig.


   
SvaraCitera